Pozdravljeni!
Imam eno vprašanje.
Zdaj sem 8 razred. Do zdaj sem bilo vedno odlična letos pa mi je malo zastekalo in me zanima ali se izberni predmeti štejejo v zaključno oceno saj bi zaradi njih postala odlična to šolsko leto. Hvala vnaprej za odgovore.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Naj te potolažim s tem, da vse ocene se štejejo k zaključni oceni splošnega uspeha. Tako da ni nič kaj strašnega, če ti je malo "zaštekalo". Dobro pa je, da se naslednje leto toliko bolj osredotočiš na predmete, ki ti letos niso šli tako dobro ter jim posvetiš dovolj časa, da še naprej ohraniš odličen uspeh.
Veliko petic ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• Al
Alja1234
Živijo !
obiskujem 6 razred in kamlu bo konec leta jaz pa popuščam in se učim cel teden toda ocena še vedno ni dobra in nevem kaj naj storim da mi bo šlo bolje. In letos bi bila rada odlična. Hvala če mi boste odgovorili.
• Uredništvo
Mojca Lapi
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Lepo, da se trudiš in si želiš odličen uspeh.
Morda potrebuješ samo drugačno razlago. V tem primeru prosi kakšno sošolko ali sošolca, da ti razloži snov. Včasih je lažje slišati od nekoga, ki se jo je pravkar naučil.
Morebiti pa potrebuješ vpeljati drugačen način učenja. Poskusi npr. s podčrtovanjem, zapisovanjem snovi v obliki miselnih vzorcev ali pa tako, da poskusiš snov razložiti  staršem, domači živali ali celo plišasti igrački, saj boš na ta način snov doživela z drugačnega vidika in boš morda lažje razumela.
Držim pesti, da ti uspe!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike