Pozdravljeni,
Ze celo zivljenje tezko puscam slabe stvari za sabo in o njih razmislam tudi ko mine ze vec let, vecinoma so to fantje na katere sem bila zelo navezana in so me nakoncu tudi zelo prizadeli.. Najprej je bil to moj sedanji fant katerega sem spoznala ze ene 10 11let nazaj,takrat nikoli nisva bila uradno skupaj ampak sva se par mesecev dobivala, pocela kar pocnejo parcki in sem se res zelo zelo zaljubila vanj, nakoncu se ni izslo ker je bila v igri ena druga punca in me je s tem zelo prizadel in ker sem imela ze tako probleme z depresijo me je to totalno ubilo in se nisem vec kot 6mesecev pobrala potem sem nekako zgurala in zivela naprej ampak se vedno je bil skos v glavi, bolelo me je sezmeraj neglede koliko let je minilo, bila sem v novih zvezah nikoli nisem predelala stvsri iz preteklosti ampak sem skakala iz zveze v zvezo, menjala fante.. Zelo tezko sem bila v resnih zvezah ker me je bilo strah da se mi bo ponovila ista stvar in sem raje koncala preden sem bila prizadeta ampak vedno sem upala da se bo on nekoc mogoce vrnil, pogresala sem ga, razmisljala o njem konstantno potem sem spoznala novega fanta s katerim sva bila skupaj vec kot 2leti in sem se koncno spet zaljubila in mislila da sem koncno nasla fanta skaterim se bom porocila in imela nekoc otroke, ampak po letu zveze sva se vselila skupaj in takrat je zacel kazati pravi obraz ampak sem ga imela se prevec rada in nisem imela moci iti spet cez to in sem raje ostala v zvezi kjer sem bila zelo depresivna in nesrecna ampak s casom sem vedno manj cutila do njega in sem 2020 koncno zbrala pogum da zakljucim.. Leta 2020 sem se vrnila na stara pota in samo menjala fante namesto da bi celila svoje rane, ker ta zveza je bila kar travmaticna ampak ker neznam biti sama sem hitro nasla fante da so me zabavali potem pa sem poleti navezala spet stike s starim prijateljem kateri me je vec kot 11let nazaj resil ko sem hotela narediti samomor in je imel ze tako in tako neko posebno mesto v mojem srcu in sem tudi velikokrat pomislila nanj ceprav se nikoli nisva spoznala v zivo in v letu 2020 koncno sva se in sva oba nekako dost hitro zacutila da cutiva nekaj vec in spet sem se noro zaljubila oz vsaj tako mislim in sva se dobivala 2 meseca in bilo je res kot v pravljici potem pa kar odnaenkrat ni mogel nadaljevati in je imel neke neumne izgovore in sem spet ostala sama z zlomljenim srcom, nevem zakaj je tako bolelo ampak mislila sem da bom umrla, bilo je skoraj tako hudo kot taprvi heart break.. Najbolj je bolelo ker sem kmalu videla da se spet dobiva z bivso in sem dobila obcutek da je mogoce zo bil razlog da sva koncala in sedaj ko sem ze 2leti v najbolj zdravi, srecni zvezi razmisljam o njemu, ga pogresam na momente ampak ne kot fanta ampak bolj kot prijatelja ker mi je zal da sva karkoli imela k bi mogla ostat sam prijatelja, bolijo me spomini in vedno se zjokam ko me kaj spomne nanj, ko slisim kaksno pesem k me spomni nanjga.. Opravicil se mi je 2x ampak nikoli nisva razcistila vsega ker si neupam vprasati direkt kaj je biu res taprav razlog ker vem da bi nekako lazje prebolela.. Nevem zakaj tako tezko puscam taksne stvari za sabo in zakaj me po toliko letih se zmeraj bolijo.. Kako naj se naucim pozabiti in spustiti osebe ki vec kot ocitno niso namenjene da bi bile v mojem zivljenju in se sprijazniti s tem
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo stisko.
Menim, da si sama prišla že do kar nekaj ugotovitev, in sicer do tega, da si vsakič po tem, ko si bila ranjena, pogosto menjavala fante, namesto da bi prebolela izgubo in fanta, ki te je prizadel. Imam občutek, da se mogoče nisi zares soočila s svojo bolečino, ampak si jo potlačevala oz. predelovala čustva s tem, da si se zamotila, preusmerila v druge fante in nadaljevala. Čeprav boli, se mi zdi dobro, da jokaš, da celiš svojo srčno rano, saj je vsak razhod zelo boleč in je ok, da si vzameš čas, da razmišljaš, da se soočaš z izgubo in si jo dovoliš čutiti, saj lahko greš le na ta način cela naprej, brez da v drugih fantih iščeš nekaj, kar si izgubila in kar ti je nekdo drug povzročil.
Če si pripravljena, bi ti toplo priporočala obisk psihologa, saj bi svojo stisko skozi svetovanja ali terapijo lažje premagala. Na ta način bi namreč predelala svoje izgube že iz časa mladostništva, ozavestila bi svoje nezavedne vzorce, spoznala zakaj pritegneš določen tip fantov, ki te potem zapustijo, prizadenejo, se vrnejo k drugim puncam… Naučila bi se tudi prebolevati na način, ki omogoča, da stvari zares predelaš, da se ne izogibaš in v svoje prebolevanje vključuješ druge osebe, menjavanje fantov in podobno.
Če se odločiš za strokovno pomoč, so ti na voljo naslednje možnosti:
-          Psihološke svetovalnice Posvet – so brezplačne, najdeš jih na več lokacijah po Sloveniji, zanje ne potrebuješ napotnice. Za kontakt poglej na njihovi spletni strani www.posvet.org
-          Centri za duševno zdravje odraslih – tudi te obravnave so brezplačne, so na več lokacijah, zanje ne potrebuješ napotnice: Odrasli - Program Mira (zadusevnozdravje.si)
-           Na naši spletni strani lahko najdeš telefonske številke za pomoč v stiski, in ostale vire pomoči, kamor se lahko obrneš, če želiš: Poišči pomoč | #to sem jaz
Upam, da ti zgoraj omenjeni viri pridejo prav, da najdeš ustrezno psihološko pomoč, kjer boš bolj spoznala sebe, svoje nezavedne vzorce, predelala izgube in se ponovno naučila zaupati ter spoznati fanta zase.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije