Pozdravljeni,
zanima me, kaj naj storim, ker sta me moji 2 najboljši prijateljici naenkrat zapustili in to na zelo neprijeten način. Vse se je začelo zaradi bivšega od ene od prijateljic, s katero se že dolgo nisem razumela. Takoj ko mi je začel pisati sem to povedala obema in se s tisto s katero sta šla narazen pogovorila, če ji ustreza da ga imam na snapu, odgovorila je z da. A kar naenkrat ji to ni bilo več všeč, vendar mi ničesar ni povedala, ampak me je začela zmerjati skupaj z drugo prijateljico. Po hudem prepiru sem se močno jokala in sram me je bilo, oni pa sta me ignorirali še približno 4 mesece. Ker sem bila nanju (predvsem na eno) zelo navezana, nisem imela veliko drugih prijateljev, zato nisem imela nikogar komur bi se lahko zaupala. Sem pa vse povedala mami, ki mi je zelo pomagala, vendar sem vseeno potrebovala in še vedno potrebujem nove prijatelje, na katere bi se lahko brez slabe vesti in strahu zanesla. Kaj naj naredim, da ne bom sama, saj se počutim slabo ter v nekaterih trenutkih celo depresivno?
• Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Žal mi je, da se je situacija s prijateljicama tako odvila ter da si na koncu ostala sama. Vse skupaj gotovo ni bilo prijetno, sploh, če ste bila dekleta dobre prijateljice že več časa. Povsem normalno je, da se počutiš osamljeno ter da si želiš družbe.
Vsak potrebuje prijatelje, na katere se lahko zanese in ki jim lahko zaupa. Res pa je, da je iskanje pravega prijatelja večkrat lahko izziv. V kolikor prijateljstva z opisanimi dekleti ne moreš obnoviti, poskusi nove prijatelje iskat v kakšnem drugem krogu ljudi - med sovrstniki, ki skupaj s teboj obiskujejo kakšno interesno dejavnost, med sovrstniki v soseski ali med sovrstniki, ki ji srečuješ po pouku in podobno. Pomembno je, da prijateljstvo gradiš počasi in postopoma. Le tako lahko zgradiš odnos, katerega temelj je zaupanje.
Prepričana sem, da boš zmogla stkati nova prijateljstva. Če pa želiš odgovor na kakšno bolj konkretno vprašanje o sklepanju prijateljstev, mi ga brez zadržkov zapiši in poskusila ti bom pomagati.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja
• ni
nika
Pozdravljeni,
res hvala za odgovor, bom še enkrat poskusila.
Nika