Moji najboljši prijateljici sta ves čas nseramni do mene psihično in verbalno. Ves čas me žalita in ponižujeta in tudi tepeta
kr
kr_ena_1
oprosti, ampak ob njunem obnašanju pa že ne morta bit tvoji bestički
odmakn se od njiju čim prej in išči drugo družbo, pa tut če boš neki cajta sama
Ma
Malina
Js se strinjam. To pol nista bestički ampak dve psiho punci(no hate). Pač to ni ok
Uredništvo
Anadeja Bajzek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v kolikor doživljaš nasilje - naj bo fizično ali psihično, je nujno, da poveš odrasli osebi. Vem, da je ta korak lahko zastrašujoč in te skrbi, da bo še huje, ampak dejstvo je, da je njuno ravnanje popolnoma nesprejemljivo in ne odraža pravega prijateljstva. Če sta to sošolki oz. dekleti iz tvoje šole, je najbolje, da svojo stisko zaupaš svetovalni službi, razredniku ali učitelju oz. komurkoli, ki mu lahko zaupaš. Lahko se zaupaš tudi staršem. Ni potrebno in ni prav, da to držiš v sebi in prenašaš nasilje. Seveda se lahko poskušaš umakniti od njiju, a velikokrat to ne reši problema, še posebej, če sta s tebo v razredu oz. se redno družite. Zato je nujno, da posreduje odrasla oseba, ki te lahko zaščiti.
Pravo prijateljstvo je podpirajoče, je varno zavetje, so ljudje, ki nas nasmejejo in s katerimi se počutimo dobro in tudi ti si zaslužiš tako družbo.
Vse dobro ti želim,
Anadeja Bajzek, dipl. psihologinja (un)