Pozdravljeni, zanima me kaj narediti, če nas poli.... ponižuje, zastrašuje oziroma kako drugače diskriminira ,če pridemo prijaviti nek dogodek..
Pa se zavedamo ,da ne smemo nič reči nazaj ,če ne so posledice oziroma denarna ali zaporna kazen a zaradi tega dobimo neke travme, ko smo šli nekaj prijaviti..lep pozdrav in hvala za morebiten odgovor
Upam ,da je razumljivo napisano ..
Uredništvo
Zdenka Jan

Odgovor svetovalke:
Če se vam kaj takega zgodi, lahko o tem napišete pritožbo, ali zahtevate nadrejenega in podate pritožbo zaradi neprimernega vedenja osebe, ki vodi vaš postopek.
Lep pozdrav,
Zdenka Jan, upokojena kriminalistična inšpektorica
Og
Ogorčenost
Vsebina je skrita.
Og
Ogorčenost
Zanima me ali obstaja morda kakšen nasvet kako predelati strah pred njimi , oziroma vem česa se bojim pri njih ,glede nato ,da vem ,da imajo nadzor nad ljudmi oziroma pravico z človekom delati kakorkoli jim je volja saj so med glavnimi organi v državi poleg vojske recimo ,lp hvala za morebiten nasvet
Og
Ogorčenost
Pozdrav, res ne želim tečnariti oziroma pritiskati na svetovalce ampak ali se tukaj kdo najde morda ,ki ima odgovor na to vprašanje v novem letu v januarju..lep pozdrav in hvala za morebiten odgovor
Uredništvo
Pozdravljena,
svetovalka bo odgovorila takoj, ko bo uspela. Trenutno je čas praznikov, zato lahko traja nekoliko dlje, saj naši svetovalci svetujejo na prostovoljni bazi.
Hvala za potrpljenje in lepe praznike želimo iz uredništva
Uredništvo
Urška Koštomaj
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem do policije čutiš odpor in strah zaradi nedavnega dogodka. Te občutke želiš predelati, saj se zavedaš da ti ne koristijo.
Najprej naj poudarim, da niso vsi policisti enaki. Ne označi vseh za slabe oz. nesposobne. Na vsakem področju družbe najdemo posameznike, ki delo opravljajo z vnemo, in takšne, ki delajo po liniji najmanjšega odpora. In vsi omenjeni lahko imajo boljši ali slabši občutek za ljudi. Zato ocenjuj posameznike, v tem primeru posameznega policista in ne skupine ljudi, v tem primeru vseh policistov. To zavedanje ti bo med drugim pomagalo pri soočanju s strahom do njih.
Raziskuj knjige, članke, serije, filme o pozitivnih policistih, premisli ali si bila priča kakšnemu dobremu dejanju policista, morda poznaš kakšno pozitivno izkušnjo nekoga, z namenom da si približaš pozitivne lastnosti in dejanja policistov.
Če je strah premočen in boš ocenila, da potrebuješ strokovno pomoč se obrni na odraslo osebo. Na našem portalu imaš možnost pogovora z psihologom, kjer boš lažje izrazila svoje strahove, lahko se obrneš na svetovalno delavko v šoli, na svoje starše ali na drugo strokovno pomoč.
V vsakem primeru pa delaj na opolnomočenju oz. krepitvi same sebe. Življenje prinaša veliko prijetnih, a hkrati tudi neprijetnih trenutkov, je pravično in včasih tudi nepravično. Kako boš šla skozi te trenutke je v veliki meri odvisno od tebe. Na način, kako si boš razlagala dogodek, ali se boš počutila sposobna rešiti izziv in si zaupati, da zmoreš ali se boš skrila in odmaknila.
Verjemi, da si in boš dovolj močna za vse kar ti pride naproti. Tudi strah boš s časom premagala.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije
Ja
Jaz
Pozdravljeni, hvala vam za hiter izčrpen odgovor, res je ne smem in ne želim vseh policistov enačiti pa vendar, ko se prikažejo/ pojavijo pred mano v mojem življenju kar vsaj 4x zmrznem in se počutim kot smet po domače rečeno..to ,da niso vsi enaki pa res dokazujejo članki pa naj bodo drugod ali pa na obvestilih črne kronike, ko sami reskirajo svoje življenje in se vržejo sami pod vlak ,ko želijo rešiti človeka pred samomorom ...
Takšni dobijo nagrado oziroma neko večjo zmagoslavje z takšnimi dejanji in se jim globoko klanjam in jih občudujem...
Upam in želim si res ,da najdem nekoga takšnega ,ki me bo razumel,da imam pred njimi strahospoštovanje,hkrati pa mi je hudo ,da jaz nimam takšnega vpliva na družbo ,torej imajo vpliv ,moč in pogum ter orožje in vse te stvari katere uporabljajo v samoobrambi .. je pa res ,da sem si samo še večji sramoto naredila ,ko sem šla nekaj prijaviti pa nebi rabila..
Najhuje je to,da oni vedo ,da se jih bojim z mojo telesno govorico namesto ,da bi rekli ooo ta oseba pa je pogumna ,da je prišla k nam po pomoč a žal so oni to takrat vzeli kot breme in nadlogo saj imajo veliko večje stvari reševati oziroma kriminalce kot sem jaz storila napako ,ko sem prišla prijaviti dogodek od nekega neznanca torej kot žrtev tja ..
Vsekakor upam ,da bom kos situacijam ,če in ko bo se kaj zgodilo pa vendar upam ,da bo prihodnost lepa tudi brez takšnih zagat..
Hvala vam in lepe praznike tako v uredništvo kot vam želim ,lp