enkrat me je neka učenka pretepla seveda sem se ubranil (ni šlo drugače kot z nasiljem). naslednji dan me je zatožila učiteljici. hotl sem razložiti pa mi ni verjela. potem sem bil itak kriv JAZ!
Vem, da niso vse punce take ampak...
prosim naj mi negdo pošlje teorijo ZAKAJ SMO FANTJ VEDNO KRIVI.
Hvala .
LP. mevžosrčnež
mevžosrčnež
na
naJ
Otročje ampak ja pač punce sej veš. Al pa je bla punca v teba pa se je tko izrazla haha.
Uredništvo
Sara Holjević

Odgovor svetovalke:
Mevžosrčnež, pozdravljen.
Ker si se nam javil z različnimi vprašanji, ki se dotikajo dokaj podobnih tem, ti bom odgovorila kar v enem odgovoru pod tem vprašanjem. Žal mi je, da si se znašel v takšni situaciji, kot jo opisuješ. Predstavljam si, da ti je ob tem zelo nelagodno.
Razumem, da se počutiš tako, kot da ste fantje vsega krivi, sploh v takšnih situacijah in glede na izkušnje, ki si jih imel. Kaj takega se ti ne bi smelo zgoditi - da so te obtožili nasilja nad drugimi, ko si bil sam žrtev. Če se to zgodi še v prihodnje, te spodbujam, da stopiš do šolske svetovalne službe in situacijo razložiš šolski svetovalni delavki/delavcu.
Glede tega pa, da “ste fantje zmeraj vsega krivi” pa bi rekla, da gre v večini primerov za predsodke ljudi, ki to trdijo, ker to seveda ne drži. Res je, da se pri dečkih v času mladostništva običajno pojavi več vedenjskih težav kot pri deklicah, kar pa nikakor ne pomeni, da pa dekleta nikoli niso moteča ali napadalna. Iz takšnih “dejstev” potem izhajajo ljudje, ki za vse nastale težave krivijo dečke.
Sprašuješ tudi, kako se ubraniti pred ljudmi, ki jim ni všeč tvoja osebnost ter da se v šoli pogosto spravljajo nate. Najboljša strategija, ki jo tukaj lahko ubereš je ta, da se za zlobne komentarje ne zmeniš, jih poskusiš ignorirati. Razumem, da je to kdaj težko, saj ti lahko besede zlezejo pod kožo, vendar je pomembno, da se zavedaš, da te zlobne besede ne odražajo resnice. Te zlobne besede izhajajo iz nasilnežev, ki imajo svoje težave in mislijo, da je to način kako jih bodo rešili. Seveda to ni način. Čez čas, ko se na njihove komentarje ne boš odzval in ne bodo dobili tvoje pozornosti, bodo odnehali.
Če imaš zame še kakšno vprašanje, ti z veseljem odgovorim.
P. S.: Nikakor nisi “mevžosrčnež”. Le spremeni svoj vzdevek v “pogumnosrčnež”!
Sara Holjević, dipl. psihologinja (un)
mi
mister X
mevžo srčnež ima prav fantje smo zmeraj krivi meni se je podobno zgodilo.
prosim draga svetovalka, da tudi meni pomagas. Negdo se vedno spravlja name.
Uredništvo
Mister X, pozdravljen.
Nam lahko zaupaš nekoliko več o tem, kaj se ti dogaja, da ti bodo naši svetovalci lažje pomagali?
Prijazen pozdrav iz uredništva