vsi mi govorijo, da sem debela, nisem lepa nisem nič vredna.
to mi tudi zdaj govorijo ko sem na drugi šoli.
vidim moje prijateljice/prijatelje kako se zabavajo, pogovarjajo o vseh stvareh itd. bi želela oditi k njim ma me je strah da bom vse uničila, da se umešavam v ene svari ki niso zame. se bojim da me zapodijo proč od njih, da mi obrnejo hrbet.  se počutim da misem del njih, ne spadam tja k njim.
vidim ostale ki imajo zmeram kakšno osebo pri sebi, se razumeta....men gre pa na jok ker je nimam.
če kdo drugi joče opazijo stojijo ji oz. mu pri strani tudi če reče da je oky. ko pa jaz jočem me sam vprašajp če se vredu jaz itak odg. da sem kukr zmeraj, ampak nisem....navzen zgledam oky in use amapk use skrivam si neupak povedati kaj se mi dogaja, ker mislim da če povem se mi bojo vsi smejali.
rabim samo eno osebo ki mi stoji ob strani.
veliko krat se prašujem: spadam sem, spadam na ta svet?,
in tudi se prašujem zakaj me strarejsi razumejo zmereaj oz. skoraj zmreraj a moje starosti alia pa eno-dve leto mlajši od mene ne pazumejo. ker niso dozoreli ali kaj?
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
res mi je žal, da se soočaš s takšnimi težkimi občutki in situacijami. Prva stvar, ki jo moraš vedeti, je, da si vredna in pomembna, ne glede na to, kaj ti govorijo drugi. Komentarji o tvojem videzu ali o tem, da nisi "dovolj dobra", so krivični in ne odražajo tvoje resnične vrednosti.
Napisala si, da vedno opaziš druge, ki imajo ob sebi kakšnega prijatelja. Verjamem, da ti je ob tem zelo težko. Občutek izolacije in strah pred zavrnitvijo sta zelo resnična in močna občutka, a pomembno je vedeti, da nisi sama v tem. Pogosto se ljudje, ki se počutijo negotovi ali ranljivi, bojijo odpiranja pred drugimi, ker mislijo, da bi lahko bili zavrnjeni ali osramočeni. A pravi prijatelji te bodo sprejeli takšno, kot si, in ti stali ob strani.
Kar zadeva tvoje vrstnike, je morda res, da nekateri še niso dozoreli do te mere, da bi popolnoma razumeli, kako se počutiš. To ne pomeni, da nikoli ne bodo mogli razumeti ali da te ne morejo sprejeti. Morda samo potrebujejo več časa in izkušenj, da bodo lahko bolje razumeli čustva drugih.
Prav tako je pomembno, da se ne bojiš izraziti svojih občutkov. Ko si žalostna in te nekdo vpraša, kako si, je v redu, če poveš resnico. Ljudje ne morejo vedeti, kaj se dogaja v tebi, če jim tega ne poveš. Seveda to ne pomeni, da moraš deliti svoje občutke z vsakim, ampak najti eno ali dve osebi, ki jima zaupaš in se počutiš udobno, da se odpreš, bi ti lahko zelo pomagalo.
Če čutiš, da se težko spopadaš s temi občutki samostojno, je lahko zelo koristno poiskati pomoč pri odraslih, ki jim zaupaš, ali pa npr. pri šolskem svetovalnem delavcu, osebnem zdravniku ali pa se lahko s starši obrnete na Center za duševno zdravje otrok in mladostnikov. To ni znak šibkosti, ampak korak k skrbi za sebe in svoje dobro počutje.
Zapomni si, da si dragocena in pomembna oseba. Svoje mesto na tem svetu imaš, in tvoja čustva in misli so pomembni. Ne obupaj in vedno išči podporo, ko jo potrebuješ.
Želim ti vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije