Moj sošolec razredu naglas razglaša, se dere, včasih tudi poje o tem, kako so ženske ničvredne. Govori da so samo za v kuhinjo, za posodo pomivat, kuhat in za cunje zlagat. Vedno mu nazaj zabičam, da tako ni prav, in ker mi gre zelo na živce, se kdaj nanj tudi zderem, naj neha. S takim početjem spodbuja tudi druge. Res ne vem, kaj naj naredim. Ne počutim se dobro v njegovi bližini. En trenutek govori take bedarije, drug trenutek pa se rad zabava in je zelo prijazen, ter se mi zahvaljuje za pomoč, saj mu šola ravno ne gre. Groza.
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli smo, da se zavedaš tega, da to ni vedenje, ki bi gradilo svet sodelovanja. Še bolj pa nas veseli, da mu kljub temu pomagaš. Zagotovo je v njemu polno družinskih stisk, s svojim vedenjem pa jih v šoli tu in tam razkriva. Dobro bi bilo, da bi ga usmerila k šolski svetovalni delavki, kateri se lahko zaupa in pogovori z njo. Vsekakor ne pusti, da zmoti vaš odnos, ki bo zgrajen na način, da mu prisluhneš, da ga jasno ustavljaš in usmerjaš v (po)moč.
Lepo se imej,
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka