Vsakič ko sem s prijateljicami se počutim ful dobro in varno, veselo lepo se imamo in imamo ene druge rada ampak ko potem odidemo domov js posatnem žalostna. Nevem zakaj se to dogaja in bi rada izvedla in rešila to mojo težavo. Prosim za pomoč. Hvala
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, pogosto pogrešaš svoje prijateljice, ko se po druženju razidete. Sprašuješ, zakaj se to dogaja in kako si v takšnih primerih lahko pomagaš.
Razumljivo je, da po druženju pogrešaš svoje prijateljice, saj si se z njimi imela lepo in ti je žal, da se je druženje končalo.
Sprašuješ, kaj bi lahko naredila, ko jih pogrešaš. Začneš lahko s tem, da se zaveš, da lahko tudi sama preživljaš čas na zanimiv način, da zato ne potrebuješ drugih. Poskusi si izbrati kak hobi, ki ti je všeč in ga lahko počneš tudi sama, kot je npr. ustvarjanje, branje. Morda boš ugotovila, da ti je samostojno preživljanje časa še bolj všeč, saj lahko sama izbereš aktivnosti, ki jih boš počela.
Ena možnost je tudi, da poskusiš čas, ko se ne družiš s prijateljicami, preživeti s svojo družino. Tako se boš zbližala s svojo družino, prav tako pa ti bo druženje pomagalo odvrniti pozornost od prijateljic.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije