Ko sem bil v osmem razredu sm že začel poučiti prazno in zelo depresivno, imel sm misli da bi se ubil in večkrat sm se rezal po rokah. Zdej sem pa v devetem in se počutim kot da stvari ko bi rable bit pomembne me sploh ne brigajo, nism prizadet zaradi cveka, sam pač.. nč ni, sam hočem da bi se to že končalo in bi lahk počel samo stvari ko so mi všeč in me zanimajo
• le
leone
...in bi lahk počel samo stvari ko so mi všeč in me zanimajo
katere konkretno pa so to, če nam lahko zaupaš?
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Me veseli, da si motiviran za spremembo - želja po tem, da bi zopet počel stvari, ki so ti všeč je zelo pomemben korak v pravo smer. Kaj te veseli in zanima? Zagotove je tudi trenutno kakšna stvar, ki jo rad počneš oziroma te vsaj malo zanima?
Depresivno oziroma slabše razpoloženje povzroča tudi bolj negativistično mišljenje in lahko tudi apatičnost, npr. ko praviš, da nisi prizadet zaradi enke ali drugih pomembnih stvari. Kaj pa ti je pomembno oziroma ti je bilo prej, npr. do 8. razreda? Ali se je v 8. razredu zgodilo kaj pomembnega, si imel takrat v življenju kakšen stresen dogodek, več stisk...?
Če čutiš takšne občutke praznine bi te res spodbudila, da se o tem s kom pogovoriš v živo. Bi lahko komu zaupal svoje misli in čustva? Domači, razrednik, svetovalna delavka na šoli, zdravnica,... kdorkoli, ki mu zaupaš?
Lahko se obrneš tudi na naš e-klepet v živo.
Javi se še, če ti lahko še kako pomagamo.
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije
• Le
Lee
katere konkretno pa so to, če nam lahko zaupaš?
Odgovor: Risanje in igranje video igrce