Pozdravljeni kakor vidite imam simpatijo ki se z njo dopisujem in hodiva na isto šolo. Ves čas se sprašuje in me sprašuje zakaj sem vanj. Primerja se z drugimi fanti. Imam občutek da se ne ceni in nima dovolj samozavesti kako mu pomagati?
• Uredništvo
Lara Pustatičnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Laura,
Najprej je super, da opažaš, kaj se dogaja, in si želiš pomagati svoji simpatiji. Pogosto se zgodi, da nekateri ljudje, tudi če so nam zelo všeč, ne vidijo svojih vrednosti in se težko poistovetijo z občutkom, da so ljubljeni ali cenjeni.
Ko ti simpatija postavlja taka vprašanja, poskusi z njim nežno in iskreno komunicirati. Na primer, lahko mu poveš konkretne stvari, ki ti pri njem pomenijo največ – morda njegov značaj, nasmeh, način, kako ravna z drugimi, ali kaj posebnega, kar si opazila. Poudari, da ti je všeč točno tak, kot je, in da se mu ni treba primerjati z drugimi.
Prav tako je pomembno, da mu daješ prostor, da izrazi svoje občutke. Lahko ga vprašaš, zakaj se primerja z drugimi, ali kaj mu povzroča dvome o sebi. Včasih je lahko že sam pogovor dovolj, da začne bolj ceniti samega sebe in se zavedati svoje vrednosti.
Je pa tu še nekaj: Njegova samozavest ni nekaj, kar lahko v celoti "popraviš" ti – to je proces, ki ga mora predelati sam. Ti mu lahko pri tem le pomagaš, da se počuti bolj sprejetega in varnega.
Če boš še kdaj potrebovala pomoč, kako pristopiti k situaciji, sem tu zate. :)
Lara Pustatičnik, dipl. psihologinja