Bila. Sem. Pri sestrični moj fNt jo je dodal in zdaj si piše. Z njo meni se. Ne oglasi ...
ma
mačo
nevem kolko si stara ampak ce zaupas svojemu fantu tudi to da si pise z sestricno nebi smeu bit problem v nasprotnem primeru pa se pogovori o tem z sestricno in fantom kaksen je njuj odnos in ce vidis da se med njima neki plete ga pusti nasla bos novega brez skrbi
Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da se ti fant ne oglasi, komunicira pa s tvojo sestrično. Vsekakor upam, da se je do sedaj situacija izboljšala. V kolikor se še vedno počutiš neprijetno, se lahko pogovoriš s sestrično in fantom. Ko boš z njim stopila v stik, mu povej, kako si se počutila, hkrati pa ostani odprta za njegovo razlago. Če te skrbi, da se med njima kaj dogaja, mu to povej. Seveda se lahko pogovoriš tudi s svojo sestrično. Če si v odnosih vzamemo dovolj časa za miren in iskren pogovor, lahko premostimo marsikatero oviro.
Želim ti vse dobro!
Lea Kopač, mag. psihologije