Pozdravljeni.
Vedno so mi bili všeč fantje, ki so povzročali težave oz. se obnašali kot, da jim je za vse vseeno. Sama sem pridna v šoli in imam kar nekaj interesnih dejavnosti, všeč pa mi je fant za katerega se zavedam, da ni najprimernejši.
Živimo v manjšem mestu zato sem tega fanta na videz poznala že kot otrok vendar je šele sedaj pritegnil mojo pozornost. Prvič sem ga srečala v začetku leta, na zabavi. Bil je malce pijan vendar ne pretirano. Posvečal mi je veliko pozornosti zato sem se takrat počutila malce neprijetno. Drugič sem ga srečala na še eni zabavi, spet mi je posvečal pozornost vendar sem tokrat v njej uživala. To se je zgodilo ta knoec poletja in tudi tokrat je prej že nekaj popil. Med poletjem sem ga nekajkrat videla na kopališču in skupaj smo odgirali nekaj iger odbojke, vendar ni bil posebno prijazen. Ni pa mi jasno zakaj me je med poletjem dodal tudi na aplikaciji Snapchat. Z mano je začel dva pogovora, ki sta bila časovno narazen približno en mesec, vendar jih je kmalu tudi končal. Sicer je eno leto starejši in se ukvarja z karatejem ter je precej višji od mene. Njegova družba ni najbolj zgledna vendar me to ne moti (čeprav bi me moralo). Še vedno ne razumem zakaj točno mi je všeč in kaj točno si on želi od mene.
Hvala za vse odgovore.
lp
• he
help
Girl run, isto seje zgodilo men. he a player
• ni
ničdrugačna
Girl run, isto seje zgodilo men. he a player
Res? Laho malo opišeš okoliščine, da vidim če sva res na istem?
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
praviš, da ti ni čisto jasno, zakaj ti je všeč fant, ki se ti sicer ne zdi povsem primeren zate, prav tako te ne moti, da tudi njegova družba ni najbolj zgledna. S temi besedami si v meni vzbudila zanimanje glede tega, kakšna je ta družba. Želela bi si vedeti kaj več o tem in si bolje predstavljati, zakaj se ti ta fant in njegova družba zdita manj primerna in zgledna.
Če skočim kar k bistvu. Sprašuješ se, zakaj ti je všeč in kaj si želi od tebe? Ljudje se nasploh zelo radi počutimo slišane in videne. Radi vidimo, da je nekomu za nas mar, da ga zanimamo, da smo pomembni in da nas je opazil, za to se mi ne zdi nič nenavadnega, da je ta fant v tebi vzbudil zanimanje, saj kot praviš sama, ti je njegova pozornost ugajala. Kot opisuješ, sta že večkrat stopila v stik (na zabavah, igranje odbojke, preko Snapchata), zaradi česar tudi tvoje zanimanje zanj vztraja. Morda bi bilo smiselno, da bi ga poskusila bolje spoznati. Glede na to, da je že 2x na Snapchatu pogovor začel on, lahko tokrat stik vzpostaviš ti.
Spodbujam te, da ob vsem tem razmisliš, kaj točno ti je pri njem všeč in kaj ti morda ni. Kakšnega partnerja si sicer želiš v prihodnoti? Bolj kot nekoga spoznavamo, lažje tudi presodimo, ali je oseba primerna za nas ali ne. Soditi zgolj po površju se mi ne zdi smiselno.
Vesela bom tvojega odziva.
Lepo te pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
• ni
ničdrugačna
Pozdravljeni.
Osebo je res nesmiselno soditi po površju zato se ga bom potrudila bolje spoznati. =)
Glede njegove družbe pa je zadeva precej komplicirana. Načeloma se vsi poznajo z vsemi ter se z vsemi tudi družijo. Večina  kadi in pije nekateri pa posegajo tudi po različnih drogah kot na primer marihuana. Načeloma so gaserji oz. nek približek tej subkulturi.
Hvala za nasvet, ki mi je bil v pomoč.
Lp