Pozdravljeni
Zadnjih par let opazam da si velikokrat probam v glavi predstavljat kako drugi ljudje seksajo.. Recimo vidim na ukici neko lepo punco in si bom zacela v glavi predstavljati kako seksa.. Velikokrat se sprasujem kako pogosto ostali pari seksajo, ali so divji bolj nezni nevem zakaj ampak tudi ko vidim prijateljice si velikokrat probam v glavi predstavljati kako one seksajo in iskreno se mi ze mesa ker nocem imeti taksnih misli ampak preprosto nemorem nehati razmisljati o tem in sem res obupana ker nevem vec kaj narediti in zakaj sploh razmisljam o tem oz zakaj si predstavljam taksne stvari v glavi ker ni normalno in se pocutim kot najvecji cudak
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Možno je, da neprestano razmišljaš o spolnih odnosih, ker si prepoveduješ, da bi o njih razmišljala. Ko si govoriš, da nečesa ne bi smela, ravno to tvoji možgani delajo - tako delujejo! Se lahko o spolnih odnosih pogovarjaš s sestro, s prijateljicami ali imaš občutek, da je to tema, o kateri se ne govori? Če je bila pri vas doma spolnost nekaj, o čemer se ni govorilo, bi lahko take misli prišle ravno iz takih vzgibov - ker so bile prepovedane, nezaželene, morda celo nedostojne, se zdaj pojavljajo, ko si bolj svobodna.
Poskusi take misli sprejeti - pa kaj, si pač na to pomislila! Verjamem, da se bodo, ko boš sprejela svoje "čudaške" misli, te začele pojavljati veliko redkeje.
Upam, da ti bo moj nasvet pomagal.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije