Zivjo. stara sem 15, skoraj 16 let in nikoli se nisem imela fanta. Nisem se niti imela 1. poljuba. Vecino mojih prijateljic je ze imelo veliko fantov, 1. spolni odnos itd..Jaz pa se nic. In sprasujem se kaj je narobe z mano. Strah me je da bom celo zivljenje samska, da nebom dozivela najstniske ljubezni.
Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Draga Majcika.
Hvala za tvoje sporočilo. Pišeš o tem, da še nisi imela fanta in o strahu, da bi ostala sama. Sprašuješ se tudi, ali je kaj narobe s tabo, zato bi ti najprej želela reči, da s tabo ni prav nič narobe! Čisto normalno je, da pri tvojih letih še nisi imela fanta. Lahko pa razumem tvojo željo, da bi ga imela.
Nekateri prvo ljubezen doživijo prej, drugi kasneje, za to ni nekega pravila. Mislim pa, da je mnogo bolje, da počakaš, da spoznaš fanta, s katerim se boš počutila povezano, ljubljeno in spoštovano, kot pa da svojo prvo ljubezensko izkušnjo doživiš z nekom, s komer bi bila samo zaradi želje, da to doživiš. Kar lahko narediš pa je, da si odprta in izkoristiš priložnosti za spoznavanje novih oseb – se udeležuješ različnih dejavnosti, zabav, dogodkov… Tako bo večja verjetnost, da boš spoznala fanta, s katerim si bosta vzajemno všeč in se bo morda razvil tudi ljubezenski odnos.
Srečno!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij