Problem je da kadar sem samska sem zelo hiperseksualna.. zelo pogosto menjam partnerje oz skoraj nikoli ne seksam z istim fantom veckrat, v istem tednu torej seksam tudi s 4 razlicnimi fanti, gledam pornografijo vsak dan, se pogovarjam s fanti o seksu, posiljam seksualne slike in tako je tudi prvih par mesecev ko sem v zvezi potem pa kmalu izgubim to zeljo po seksu in so obdobja ko niti ne razmislam o seksu, nimam zelje po seksu in se nemorem spravit do dejanskega seksa.. So dnevi ko je vse v glavi in razmislam da bi rada seksala, vidm fanta ga ze slacim v glavi si predstavlam kaj vse bi pocela ampak fizicno spodaj pa ne cutim vec tega in se nemorem spravit da bi seksala.. Tako je bila v obeh mojih resnih zvezah ampak prva je trajala 2 leti in zdi se mi normalno da v prvih 2letih je seks tak kot na zacetku in nebi smelo prihajati ze do tega, tm po 4 5letih rata vse bolj dolgocasno in zacnes eksperimentirati in me je zelo strah da bi me fant prevaral ker ne dobi toliko seksa od mene kot bi mogel ali pa da gleda pornografijo za mojim hrbtom in res nevem kaj naj naredim? Vedno sem imela rada seks in na zacetku je bil najin seks bozanski, se nikol boljsi ampak zdaj se vedno pocutim cudno med, pred in po seksu nevem sploh neznam opisat.. Rada bi bila sam normalna in imela normalno spolno zivljenje in res nevem kako naj pridem nazaj do te tocke?
Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svoje težave.
Predlagam, da se nekaj časa opazuješ, da ugotoviš, kaj se dogaja v obdobjih, ko ti pade libido in kaj v obdobjih, ko si spolnosti najbolj želiš. Vsak od nas ima namreč nihanja v razpoloženju, kar zelo vpliva na našo željo po seksu (še posebej ženske, saj potujemo skozi menstrualni cikel, kjer se ob ovulaciji počutimo zelo drugače kot med menstruacijo). Pomembno na naš libido vpliva tudi nivo stresa, obremenitve, ki jih imamo v šoli ali službi, včasih smo čustveno obremenjene zaradi različnih (pogosto tudi nezavednih) vzrokov, kar prav tako vpliva na to, ali si bomo želele spolnosti. Ti sočasno opisuješ tudi nek 'vzorec' vedenja, vezanega na seks, na primer, da ti je na začetku zveze ogromno do tega, potem pa vse manj, kot da bi za fanta nekako (nehote) izgubila zanimanje. Hkrati pa je normalno, da nas nekdo sčasoma manj privlači, kar vpliva na naše poželenje. Pomembno se mi zdi preveriti svoja prepričanja in razmišljanja v zvezi s spolnostjo, da ugotoviš, ali si ponotranjila kakšno prepričanje, ki bi te v resni zvezi lahko omejevalo. In da se o tem pogovoriš tudi s svojim fantom, da mu poveš, da si ga še vedno želiš in da te skrbi, da bi on našel drugo žensko zaradi obdobij, ko je tebi manj do spolnosti. Takšne stvari je namreč najboljše raziskovati (s psihičnega, pa tudi fizičnega vidika) ter se o vsem sproti iskreno pogovarjati.
Upam, da v zgornjih besedah najdeš kaj zase in da boš ugotovila, da si čisto normalna, da pa marsikaj vpliva na naš libido.
Želim ti vse dobro, pa srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije