V šoli večinoma učencov iste starosti kot jaz ali več ali manj. Saj nevem saj ko jaz nisem zraven kar govorijo v meni (npr. To kar ma ona vlečen ji ful ne paše in te kratki lasje )
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Lepo pozdravljena, Čebelica!
Najprej hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo težavo. Če prav razumem, ti je hudo, ker tvoji sošolci o tebi za hrbtom govorijo neprijetne stvari, ki te žalijo. Naj ti najprej povem, da mi je zelo žal, da si tega deležna, saj lahko takšne besede zelo bolijo. Nobeno verbalno nasilje ni opravičljivo. Ali si o svoji težavi že spregovorila z odraslo osebo? Morda s starši ali učiteljem?
Svetovala bi ti, da svojo stisko podeliš s kom od odraslih, saj so lahko v takšnih situacijah dobra opora in ti znajo svetovati. Če se ti zdi, da se z učiteljem o tem ne moreš pogovarjati, lahko stopiš tudi do šolske svetovalne delavke, ki ti bo pomagala reševati stisko. Verjamem, da se v tej situaciji lahko počutiš zelo osamljeno in ti je neprijetno reševati stisko neposredno s sošolci, ravno zato pa je lahko šolska svetovalna služba tista, ki bo opravila pogovore z učenci in jih usmerila v to, da s takšnimi neprijetnimi komentarji prenehajo. Svetovalni delavci in delavke imajo veliko izkušenj pri reševanju takšnih situacij.
Menim, da ti bo veliko lažje, če o tem z nekom spregovoriš, da lahko šola glede nesprejemljivega vedenja ustrezno odreagira.
Komentarji glede videza so lahko zelo boleči, še posebej v obdobju mladostništva, ko se mladi ljudje še razvijajo - spreminja se telo, vsak skuša najti svoj okus in interese. Neprimerne opazke osebo prizadenejo. Pomembno je, da se zavedaš, da s teboj ni nič narobe. Saj veš, da ne smeš verjeti vsemu, kar drugi rečejo o tebi ... Navsezadnje si ti tista, ki se najbolje pozna in sčasoma boš postala vse močnejša in vse bolj boš verjela vase.
Upam, da ti je moj odgovor vsaj malo pomagal.
Želim ti, da bi se komentarji sošolcev čim prej prenehali.
Lea Figelj, diplomirana psihologinja (UN)