Zdravo,
mene ze neki casa muci to, da me vecina fantov najprej "peca" potem se malo pogovarjamo in ze jim nisem vec uredu in me jih veliko tudi blokira. Vem da se dostim to dogaja sam na primer mojim kolegicam se to ful manj dogaja pa usem pisejo tipi pa se tko lepi men mogoc glih dva ko sta res tko ne zanimiva.. pa tko tok ljudi mi rece da sm kao ful lepa pa to sam ucas zacnem mal dvomit u to kr kaj delam narobe da nism tko k mone kolegice ko jih usi hocjo.. semizdi da je tut problem ko js zgledam mlajsa pa use.. pa ne me narobe razumet nism tok nesamozavestna sm tko vec samozavestna kot ne sam joj pol pa pridejo taki trenutki ko u tem razmislam inja.. pa tko tut nism taka da bi z usakm mela neki pa usakm takoj dala realno sm dala sam tipu ko sva bla skupi skor 3 leta in to je to.. znaci nism zdej nevem kaka ampak ja ce lahka kdo pomaga kaj je tle problem da mi mal dvigne samozavest
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Ko govoriš o svoji samozavesti, se mi zdi, da je pretežno zunanje osnovana, odvisna od odzivov drugih nate. Taka samozavest je krhka, se hitro spreminja, včasih hitro zraste, drugič pade. Poskusi razmisliti o tem, zakaj si sebi všeč, kaj so tvoje močne točke, katere stvari o sebi imaš rada. Če boš samozavestna zato, ker si všeč sebi, bo tvoja samozavest bolj stabilna, kar bo vidno tudi drugim.
Kar se tiče fantov, pa so v tvojih letih zelo spremenljive volje, mnogo jih še ne ve, kaj si želijo, ali pa niti tega, kaj bodo počeli naslednji dan. Zato teh sprememb vedenja ne bi vzela osebno, čisto možno je, da si pač naletela na take fante. Poskusi se manj primerjati s prijateljicami, boš prav tako srečnejša in bolj samozavestna.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije