V soli sem dostikrat dozivela verbalno nasilje a kljub temu nisem hotela govoriti naprej. Ko je prislo tako dalec sem potrebovala pomoc, kljub temu da sem use povedala uciteljici ni storila nic.
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Kar groza me je bilo prebrati to, da si o svoji stiski spregovorila z odraslo osebo in se ni zgodilo nič. Vsaka oblika nasilja je namreč nedopustna in se ti to ne bi smelo dogajati.
Svetujem ti, da se o tem pogovoriš z odraslo osebo, ki ji zaupaš. To sta lahko starša, kdo od ostalih sorodnikov, šolska svetovalna služba, starši prijateljic, ....
Pomembno je, da o tem spregovoriš in ne trpiš več nasilja.
Četudi te oseba, ki si ji svojo stisko že zaupala ni zaščitila, ne obupaj in spregovori o tem.Pogumno!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja