Zdravo!
Sem ženet in sem stara 15. V mojem življenju zadnje čase sanjam samo v ljubezni. Poznam fanta v katerga sem noro zaljubljena. Ves čas sem sanjala dotikih z njim. In ne dolgo nazaj se mi je želja nekako izpolnila. Z njim sva bila najprej samo prijatelja. A čez malo sva s tem fantom dejansko začela v postelji malo igrati. Se malo dotikati vseh spolnih organov itd... Ampak brez seksa. Zadnjič sva se prvič prav francosko poljubila. Mislila sem da me bo kap. Kej lepšega še res ne.❤️ V glavnem rada bi povedala še to ,da nama je lepo ob vsem tem , a še zmeraj to ni prava ljubezen. Jaz njega ljubim on pa mene ne oz. Imame samo za dejansko prijateljico. Jaz bi si želela da bi bila skup. Prebrala sem veliko člankov na internetu kako ga npr. Osvojiti, očarati itd.... Ampak se mi zdi da dejansko nič ne naredi nekaj velikega otisa. Edino kaj mi včasih reče je to da sem zanimiva, dobrega srca,da sem prava in da ga zmeraj znova zelo inpresijoniram. To je to. Ljubim te al pa da bi sploh kdaj kej razmišljav o tem ,da bova skup to dejansko nikol ne. Problem je ko maš nekoga tako rad drug pa tebe ne, vsaj na isti način ne. Lahko prosim za naavet kaj še naj storim ,da bo moj a obstaja kaka dobra finta za osvajanje prosim prosim rabim pomoč.
HVALA!!!!!!!
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Ženet!
Praviš, da si noro zaljubljena v fanta, s katerim sta sicer le prijatelja, vendar sta v zadnjem času svoj odnos malce nadgradila. Čeprav se imata lepo, meniš, da med vama ni prave ljubezni oziroma je ta prisotna samo s tvoje strani. On naj bi te imel le za prijateljico. Ti pa si želiš, da bi bila par, a ne veš, kako ga osvojiti.
Sprašujem se, ali si fantu povedala, da si zaljubljena vanj in si želiš, da bi bila skupaj. Če mu slučajno nisi, se mi zdi najbolje, da mu to poveš. Le tako boš zares vedela, kaj si misli o tem in kako čuti do tebe. V kolikor si mu to že povedala in je bil njegov odgovor, da te vidi samo kot prijateljico, pa je situacija bolj zapletena. V tem primeru nisem prepričana, ali je smiselno, da se ga še naprej trudiš osvojiti. Glede na to, da te očitno precej dobro pozna in ceni tvoje lastnosti, pa mu vseeno nisi všeč na enak način, kot je on tebi, tega verjetno noben "trik" ne bo spremenil. Morda se mi zdi še najboljši način, da se poskušaš malce oddaljiti od njega in počakati, ali bo to spremenilo njegov odnos do tebe. Če mu ne boš dala tega, kar si (vsaj tako je videti) želi - poljubljanja in dotikanja brez obveznosti, ki jih prinese razmerje - bo morda razmislil o vajinem odnosu in ugotovil, da te pogreša in da si morda vendarle želi biti s teboj. Vem, da bo to zate težko, saj ga imaš rada in si želiš biti z njim, vendar ti bo odnos, kakršnega imata sedaj, na dolgi rok verjetno prinesel več bolečine kot veselja.
Res pa je, da ne poznam dovolj dobro vajinega odnosa, da bi lahko presodila, kako on zares čuti do tebe. Morda pa te vseeno ne vidi samo kot prijateljico, ampak zgolj še ni pripravljen na naslednji korak v vajinem odnosu. Če misliš, da je tako, lahko poskusiš še nekaj časa vztrajati pri vajinem trenutnem odnosu in mu daš vedeti, da si ga želiš, vendar si pripravljena počakati, da bo pripravljen na kaj več. Svetujem ti, da si karseda pristna in iskrena ter mu poveš tudi stvari, ki te v vajinem odnosu motijo. Če bosta oba vedela, kaj čutita, se bosta bolje razumela in bosta lažje naprej gradila odnos.
Upam, da ti je odgovor koristil, in ti želim vso srečo!
Anja Rakovec, mag. psihologije