Pozdravljeni, zanima me kaj narediti ,če nam oseba na liniji Tom telefona reče ,da stvari stvari moramo drugje tam reševati in nas hitro poklopi se ji sploh neda poslušati ,ko sem začela stavek z eno gospo...
Hvala,lp
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
verjamem, da ta izkušnja res ni bila prijetna, ko si verjetno klicala, saj si se znašla v stiski in si želela z nekom govoriti. Ne morem vedeti in ti odgovoriti, zakaj je tako ravnala - lahko da je tudi ona imela naporen dan, preveč vsega in ni več zmogla, lahko je bila kakšna druga krizna situacija... Ne moreva vedeti.
Vem pa, da si zaslužiš svoj prostor, da spregovoriš o svoji stiski, če to potrebuješ. Tukaj na #Tosemjaz smo ti na voljo, če želiš zapisati o svoji situaciji. Prisluhnili bomo in svetovalec ti bo odgovoril v najkrajšem možnem času. Bi ti bilo to v redu?
Če se strinjaš, te toplo vabim, da zapišeš.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Ob
Obupana sem še
Pozdravljeni, nisem vedela ,da boste tako hitro odgovorili in ponudili prijazen nasvet in usmeritev .. tako ,da sem vam izjemno hvaležna za to ..
Da ,imela sem davno problem glede ene gospe in sem se želela glede tega pogovoriti..
In ,ker sama nisem znala sem klicala Tom telefon gospa mi je rekla ,da moram stvari reševati tam stavek sem začela z eno gospo in potem sem želela dokončati - sem imela težave ,ker me je nadrla..
Tako ,da ne z eno gospo ne z drugo torej ne na telefonu nisem ne v živo reševala z drugo gospo ,ker nisem bila pogumna oziroma vredna tega,  šlo pa se je za seanse v živo .. gospa v živo me je nadirala, ker mi njene vaje niso bile všeč pa tudi plačilo je bilo v igri oziroma problem ,ker ni bilo po njeno..
Ni se meni prilagodila temveč je rekla to je meni pomagalo in tudi drugim ni pa želela in bila zmožna mene vprašati - kje sploh ti rabiš pomoč ..
Hvala vam ,lep pozdrav
• Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena ponovno,
kot razumem, si imela težavo s to gospo, ki ti naj bi pomagala, ampak se ti ni prilagodila, ob tem pa si se počutila obupano, verjetno nerazumljeno, preslišano, je tako?
Verjamem, da izkušnja nikakor ni bila prijetna in da si samo želiš, da bi to lahko razrešila, se počutila bolje o tem. Tak odziv je popolnoma normalen, je pa res, da tudi težko rečem več o odzivu te gospe, saj tudi tukaj ne vem, za kakšne vrste seanse je šlo, o čem sta govorili, kako sta se predhodno med sabo dogovorili... Če prav razumem, si v tem odnosu z gospo bila stranka, gospa pa ponudnica storitve. Navadno si v taki situaciji ti tista, ki se lahko odloči in odnos prekine, če ti ne ustreza, torej da se ne odločiš za prejemanje storitve (seans v tem primeru?) in raje to poiščeš nekje drugje. S tem ni seveda nič narobe, ampak je normalno. Navsezadnje nista vezani drug na drugo, je tako? Ampak, še enkrat, težko rečem več, saj ne vem, za kakšno situacijo točno se gre. Morda poveš kaj več?
Prav tako je dobro, da se pri tem zavedaš, da ni ravno od tebe odvisno, kako se bo gospa odzvala - to je njena odločitev in ona ima nadzor nad tem. V tvojem nadzoru pa je, kako se sama odzoveš na situacijo, torej kako se boš počutila. V pomoč ti je lahko miselni vzorec o povezavi misli, čustev in vedenja v priročniku Kaj lahko naredim, da mi bo lažje? na strani 16. Lahko si ga prilagodiš in dogodek z gospo zapišeš na tak način: kako si se takrat počutila? Kaj si ob tem razmišljala? Kako si se na njo odzvala? Nato poskusiš preoblikovati misel, kot je prikazano na primerih, in pogledaš, kako se sedaj počutiš ob tem. Misliš, da bi šlo?
Toliko te lahko zaenkrat usmerim, saj ne poznam cele zgodbe. Upam, da ti je zapisano v pomoč. Če sem kaj narobe razumela, pa me seveda popravi in se lahko pogovoriva dalje.
Topel objem,
Patricija Knez, mag. psihologije