Imela sem fanta ..moja starsa sta locena ...hrepenim po moski ljubezni kaj naj naredim
• Wr
Wrangler toretto
Nemorem ti veliko pomagati lahko pa ti povem da sta moja starša tudi ločena in vem kako je to amapk si poskušaj najti kakšen hobi da se zamotiš jaz sem si konje pa sem zdaj zadovoljen sicer imam punco pa še to napol
Matic
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si se oglasila. Iz tvojega kratkega sporočila razumem, da v sebi nosiš precej močna čustva in neko željo po bližini.
Ločitev staršev lahko pri mladostnikih pogosto vpliva tudi na to, kako doživljamo odnose, varnost in ljubezen. Včasih si potem še bolj želimo občutka, da nas nekdo vidi, sprejme, ima rad in nam nameni pozornost.
Ko napišeš, da hrepeniš po "moški ljubezni", me zanima, kaj ti to pomeni. Pogrešaš bližino, občutek varnosti, pozornost, nežnost, podporo? Ali mogoče bolj romantični vidik ljubezni?
Mogoče ti lahko pomaga tudi razmislek: kdaj so ti ti občutki najmočnejši? Ko si sama, po pogovoru s starši, ko vidiš pare okoli sebe? Včasih nam to pomaga malo bolje razumeti, kaj pravzaprav najbolj pogrešamo.
Pomembno je tudi, da zaradi tega hrepenenja ne ostaneš sama s sabo in svojimi mislimi. Velikokrat pomaga že to, da si več med ljudmi, ki ti dajejo občutek sprejetosti – prijateljice, kakšna aktivnost, šport, krožek ali kdo, ob komer se počutiš varno in sproščeno.
Me pa zanima še nekaj: imaš občutek, da lahko o ločitvi staršev ali svojih občutkih govoriš s kom odraslim, ki mu zaupaš?
Če želiš, mi lahko napišeš še malo več o tem, kako se trenutno počutiš in kaj se je dogajalo s fantom, ki ga omenjaš.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije