Pozdrav..v spomin sem potlačila pred nekaj leti dogodek..zdaj mi je prišlo ven iz spomina ..imam več časa za razmišljanje..sicer fant bivši je želel ,da me zmasira z nogami po hrbtu?! Je to nasilje a ni.. itak ,da je!!
In je delal mi to..mene sploh ni bolelo ,je pa iz prejšnjih zvez bil podrejen in je meni to vrnil ...da je hodil po meni....
Ta drugi je rekel, da sem skozi leta postala kamen in, da ima kam stopiti,ko gre dol iz jahte ...tudi to je čustveno oz psihično nasilje govoril mi je fafko guzica ..čeprav je rekel ,da so malenkosti..da sem za k psihiatru, da imam občutek,da me vedno en napada...in se mu neda ukvarjati s takimi blesavci.. me bo blokiral...ampak ,da ima delno prav sem mu rekla,je rekel ,da sem za k psihiatru.. in, da bom večno delala v firmi od mami..katere se sramujem.. rekla sem,da ima delno prav in se mu opravičujem in ,da psihiatri se sploh ne ukvarjajo z ljudmi samo napišejo tablete..rekla sem mu zakaj me obravnava kot prostitutko..kdo je tukaj bolj nor..jaz sem res občutljiva ampak te besede so bile res nizke...in me je blokiral..tako da ..govori mi,naj se greva požgati v en hotel itd v jacuzzi...pa taksne zadeve ....
Če boste imeli vprašanja pa prosim lahko vprašate... Vidim ,da eni terapevti tukaj ne želijo diskutirai kot berem odgovore...
Bila bi hvaležna za nasvet in tolažbo
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala, da si mi zaupala, kaj se ti je zgodilo. Zagotovo ti je moralo biti zelo težko. Bivši fant je s tabo grozno in ponižujoče ravnal, ni bilo prav. To je nasilje, tako fizično kot tudi psihično oziroma čustveno. Čustveno nasilje je recimo izvajal, ko te je klical "fafko guzica" in ti govoril, da bi morala k psihiatru. Res grozne besede, s katerimi je želel zmanjšati tvojo vrednost, pomen tvojih čustev in samopodobo, da bi te nadzoroval in obvladal. Da bi se sam o sebi počutil bolje. Hoja po tvojem hrbtu je fizično nasilje, ki ga je zraven še izkoristil, da te je psihično poniževal.
Vesela sem, da nisi več s tem fantom, da si se ga osvobodila in ti toplo polagam na srce, da čim prej prekineš vse stike z njim. In za vedno. Do tebe se je vedel povsem nezaslišano in ti naložil veliko težo še za prihodnje odnose, v katere boš vstopala. Zdaj pa te želi še izkoristiti, verjetno zato, da bi te lahko še naprej poniževal in se nato počutil močnega.
Žal mi je, da si to doživela, ampak vesela sem, da je ta izkušnja za tabo in da lahko greš zdaj naprej. Zapri vrata ljudem, ki s tabo tako grdo ravnajo, saj boš šele potem lahko odprla vrata ljudem, ki te bodo imeli radi.
Pošiljam ti velik objem in ti želim veliko poguma, da boš lahko nasilje zavrnila in se od njega oddaljila. Vedi, da sem vedno tukaj, če se želiš obrniti name. Močna si, bolj kot sama veš.
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije