Pozdravljeni!
Zanima me zakaj se mi zdi da vsakič ko mi nekdo nasprotnega spola pokaže malo pozornosti se zaljubim. O tem sem že brala članke ampak se mi zdi da ni primankovanja ljubezni in takih stvari. Moji starši so vedno prijazni z mano, čeprav se mi ne zdi ravno da imam dobre prijateljice/prijatelje. Vedno imam tak občutek kot da me odrivajo od vsega. Kako bi lahko to spremenila? Hvala za odgovor. Lp
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Ni nujno da je to pomanjkanje ljubezni. Velikokrat nam v takšnih situacijah ponagajajo hormoni in sami občutki. Občutek zaljubljenosti je prijeten. Kako pa veš, da si zaljubljena?
Morda pa ti je fant samo zelo všeč. S tem ni nič narobe. Me pa zanima kaj se zgodi, ko ugotoviš, da bi naj bila zaljubljena? Kakšni so občutki?
Drugače pa karkoli si brala, se velikokrat rešuje s kakšnim pogovorom. Da se situacija in občutki, ki jih doživljaš bolje definirajo. Tako da jaz bi ti predlagala, da si napišeš, kaj se je zgodilo in kako si odreagirala v danem trenutku (torej občutki, doživljanja, razmišljanja, ...). Potem pa malo spremljaj ali je v vseh situacijah, ko misliš, da si zaljubljena, enako? Če se to tvoje doživljanje res ponavlja, ali pa je morda vseeno kaj drugače?
Biti zaljubljen je fajn, pomembno je kaj potem narediš s tem.
Lep pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• Zs
Zsusu
Pozdravljeni,
Še enkrat se vam zahvaljujem za odgovor. To že nekaj časa spremljam in zdi se mi kot da vedno naprimer ko gremo s prijatelji ven če se začnem s kakšnim fantom pogovarjati mi postane všeč tudi če ni privlačen in lep.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Tako kot sem ti že napisala, bi sama spremljala občutke, ki se takrat dogajajo. Kako se počutiš takrat? In potem spremljaj če je ta občutek res vedno isti. Včasih svetujem, da si te občutke in doživljanja tudi zapišeš, da potem lažje primerjaš.
Če boš imela še kakšno vprašanje, pa smo ti na voljo.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije