Živjo
Zakaj moramo hoditi v službo in služiti denar? Službe mi niso všeč in kvarijo moje duševno stanje. Nočem hoditi v službo, ampak vsi moji domači pravijo, da moram. Kako naj služim denar za položnice, da mi ni treba v službo?
• Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
na nas si se obrnila s kar zanimivim vprašanjem. Sprašuješ zakaj moramo hoditi v službe in služiti denar. Praviš tudi, da ti domači pravijo, da moraš hoditi v službo.
S svojim vprašanjem si si že odgovorila na vprašanje - v službo moramo hoditi, da zaslužimo denar za plačevanje položnic in drugih obveznosti, za zadovoljevanje svojih potreb in podobno. Če ne želiš hoditi v službo, boš verjetno morala najti druge zakonite načine, da boš dobila denar za plačevanje svojih obveznosti.
Rada bi te bolj spodbudila v smeri, da si najdeš službo, katera ti bo morda všeč. Morda imaš kak hobi in bi skušala najti službo v povezavi s svojim hobijem. Razišči pri sebi kaj rada počneš v prostem času in kaj te veseli in morda poskušaš najti službo v povezavi s tvojimi osebnimi interesi. Če najdeš takšno službo, boš verjetno tudi z večjim veseljem hodila tja. Morda pa najdeš službo, kjer boš imela zabavne in prijetne sodelavce, podpornega šefa in odlično malico, kar so že dovolj dobri razlogi, da se imaš v službi lahko tudi fino. Morda najdeš službo blizu tvojega doma in v katero se boš lahko peljala kar s kolesom. Morda si poiščeš službo, kjer ti bo čas minil hitreje kot npr. ob stvareh, ki jih rada počneš. Raziskuj, išči, poizkušaj... Morda pa le najdeš službo, kamor boš rada hodila.
Želim ti srečo pri iskanju čim bolj primerne službe zase.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka
• De
Deloholik
Oj
Imam novo službo in se prav nič ne znajdem. Večkrat mi morajo pokazati postopek in povedati kako se kaj naredi. Počutim se nekoristno, raje bi bila doma in spala.
• Uredništvo
Katja Frelih
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
sem vesela, da si se ponovno oglasila in še bolj vesela, da si si našla službo, kot pišeš.
Saj veš kako pravijo - vsak začetek je težak. Kadar stopimo na novo pot, bodisi je to šola, služba, neka nova dejavnost..., je na začetku običajno težko. Če so stvari za nas nove, drugačne, kot smo jih vajeni, potrebujemo nekaj časa, da jih osvojimo. Nihče ne stopi na novo pot, da bi kar vse znal. Daj si čas, bodi potrpežljiva in prijazna do sebe in verjamem, da boš osvojila veščine, ki jih potrebuješ za opravljanje dela. Daj si priložnost, da boš zmogla.
Želim ti čim manj začetniških izzivov in čim več moči in potrpežljivosti, da ti bo šlo kmalu bolje. Lahko se še oglasiš kako ti gre in kako napreduješ.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka