Dan, med počitnicami sem na Kolpi "spoznala" nekega fanta. Vedno sva gledala drug drugega, "isto sem bila zaljubljena vanj, ampak spregovorila nisva nikoli samo pozdravila sva se enkrat pa še to sem zapravila s tem da sem se delala da me ne zanima. Zdi se mi da sem prava budala da ga nisem vprašala po imenu ali pa da me on ni ogovoril, ne vem niti njegovega imena. Vedno mislim nanj in še vedno mi ni šel iz glave. Vedno mislim na to da ga nikoli več ne bom videla ker živiva v oddaljenih krajih????. Res ga pogrešam pa če prav sem ga poznala samo 3 dni in niti spregovorila nisva, preprosto sva se samo gledala in čutilo se je da bi lahko bilo kaj med nama. Res ga pogrešam. Kako naj ga pozabim ali izvem kdo je? ????.
• Uredništvo
Anja Mikl

Odgovor svetovalca:
Draga Bubi,
Hvala za tvoje sporočilo!
Ob branju tvojega zapisa sem dobila občutek, da si se morda malce zaljubila. Naj ti pojasnim zakaj. Prav zaljubljenost je tista »stvar«, ki nam v najstniških letih lahko velikokrat kravžlja lase. Pri zaljubljenosti je značilno, da osebo vidimo kot popolno, idealno, nanjo pa prav tako prenesemo neke svoje ideje oz. predstave o osebi. To velikokrat pomeni, da si sami ustvarimo podobo o tem kakšna bi naj oseba bila, pa morda sploh temu ni tako. Omenjaš, da si tega fanta poznala samo 3 dni, vendar v tem času nista spregovorila. A lahko res poznaš osebo, če z njo ne spregovoriš besede? Kaj meniš?
Žal ti bolj konkretnega odgovora glede tega kako lahko fanta pozabiš ali pa izveš kdo je, ne morem dati. Lahko ti pa povem, da za zaljubljenost sicer velja, da po določenem času, ko z osebo nismo v stiku in se na naša čustva ne more odzvati, izzveni. Prav tako nas zaljubljenost lahko mine, ko o osebi izvemo kakšne dejanske informacije in ugotovimo, da se te ne skladajo s podobo, ki smo si jo sami ustvarili. Predlagam, da še skupaj raziščeva kaj celotna situacija pomeni zate, s čemer lahko nekoliko odgovoriva na naslov tvojega vprašanja, ki si ga naslovila z »Zakaj!?«. Sicer pa naj še izpostavim, da je to, kar se ti dogaja, popolnoma normalno. Prav tako si ne rabiš očitati, da nisi naredila prvega koraka. V takšnih situacijah, ko nam je nekdo zelo simpatičen, se velikokrat obremenjujemo s tem kako se odzvati, kako in če pristopiti ter kaj reči. To vse so normalna vprašanja, ki pa nekako nimajo enoznačnih odgovorov, vsako razmišljanje pa nam lahko zagotovo pripomore, da si jih malce oblikujemo.
Nekaj več o zaljubljenosti si lahko prebereš na naslednji povezavi, kjer je pripravljen jasen in uporaben zapis: https://www.tosemjaz.net/clanki/zaljubljenost/
Vsekakor bom vesela, če mi sporočiš, kaj meniš, ter če si v zapisu in odgovoru našla kaj uporabnega.
Prijazno te pozdravljam,
Anja Mikl, mag. psihologije
• Ar
Arči
Le zakaj le. Všeč ti je, zaljubljena si vanj. Saj to ni nič takega. Mogoče pa si tudi ti njemu všeč. Preveri. Pa bosta vidva skupaj in ne boš med njim in prijateljico. Življenje včasih preseneti.
• Uredništvo
Uredništvo
Dragi uporabnik / draga uporabnica.
Ker z dnem 1. 3. 2022 odpiramo novo spletišče To sem jaz, te obveščamo, da v kolikor danes ne boš prejel/a odgovora s strani svetovalca, bo tvoj odgovor objavljen na novem spletišču.
Prosim če si za lažje iskanje tvojega odgovora v novem spletišču v ta namen shraniš naziv uporabniškega imena oz. / ali ime vprašanja.
Lepo te pozdravljamo iz uredništva.