Dan, v šoli mi je všeč fant pogovarja se z večino punc in tudi flirta z njimi, včeraj pa mi je prijateljica povedala da sta skupaj. Zakaj kljub temu da me moti njegovo flirtanje in nocem da sem med njima s prijateljico ne moram pozabiti nanj?
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Lahko si predstavljam, da ti trenutna situacija v glavi povzroča pravo zmedo. Na razumski ravni ti gre vedenje tega fanta na živce – flirtati z vsemi po vrsti je zabavno zgolj za osebo, ki to počne, v drugih pa to sproža ljubosumje, negotovost (kdo mu je sedaj zares všeč?) in spregledanost. Povsem razumljivo pa je da čeprav te moti njegovo flirtanje z vsemi, ti je fant še vedno všeč. In za povrhu vsega je še skupaj s tvojo prijateljico. Takšna notranja razklanost (v psihologiji bi temu rekli kognitivna disonanca) je za vsakega, ki jo občuti, težko vzdržna. Normalno je, da te situacija spravlja v določeno stisko in da bi rada nasprotujoča občutja, ki jih imaš do fanta, uskladila med sabo. Bi ti pomagalo, če bi omejila čas, ki mu ga nameniš (npr. čas med odmori preživela z drugimi prijatelji)? Mogoče bi ti lahko bilo v pomoč tudi, da si zapišeš lastnosti, ki ti pri njemu niso všeč, da se boš večkrat in lažje spominla nanje. Na primer, kako se počutiš ko flirta z vsemi in zakaj se ti takšno vedenje ne zdi pravično do drugih. Paradoksalno lahko pomaga tudi to, da sprejmeš, da ti je fant hočeš nočeš trenutno pač všeč. Navsezadnje si ne izbiramo, kdo pritegne našo pozornost in nam priraste k srcu. Včasih imajo stvari, ki jih odrivamo stran, večjo moč, kot če si jih priznamo. Šele, ko sprejmemo svoje občutke, se ti počasi lahko spremenijo oziroma izzvenijo. V vsakem primeru sem prepričana, da bo situacija minila in da ti bo fant slej ali prej nehal biti všeč.
Če boš imela še kakšno vprašanje, si seveda dobrodošla, da se ponovno oglasiš.
Lep pozdrav.
Maruša Grešak, mag. psihologije