Hej. Imam kar nekaj uprašanj in seveda če nimate dovolj časa vam ni treba odgovoriti na moja nepomembno uprašanja.
Zelo rada bi imela lepši glas in boljši posluh. Kako naj dobim to? Že kar nekaj časa pojem vendar mi moje prijateljice in sorojenca pravijo da zelo fušam in naj zaprem usta. Problem je tudi v tem da imam zelo slab zadah inda mi tudi žvečilni gumiji nemorajo dosti pomagati, tudi če si umijem zobe se mi slab zadah čez nekaj časa povrne. Da mi smrdi iz ust sploh nemorem sama preveriti ker ko nekako preverim se mi sploh nezdi nič smrdečega potem pa mi drugi povejo da imam zelo neprijeten zadah. Te težave imam že od tretjega razreda. Ker sem bila pri zobozdravniku že par tednov nazaj (hodim redno) in je zobozdravnica rekla da ni nobenih težav z mojimi zobmi in ustmi. Kje pa je potem problem?
Ali imate kakšrn nasvet kako naj dobim bolj lepšo postavo, večjo rit in prsi saj nisem podhranjena niti premočna in mislim da bi mi prsi morale začeti rasti že kar nekaj časa nazaj pa še vedno ni nič vsi moje starosti imajo že večje samo jaz sem še ta črna ovca med belimi. Ali imate kakšen nasvet kako naj shujšam v noge in katere vaje naj delam za lepšo postavo?
Lp.
Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Seveda, razumem tvojo zaskrbljenost in se opravičujem, da si morala čakati na odgovor. Glede tvojega glasu in posluha bi ti svetovala, da na spletu poiščeš kakšne vaje za petje, morda se lahko vpišeš v kakšno pevsko šolo. S pravilnim treningom in vajo lahko namreč vsak izboljša svoje pevske veščine in slušno zaznavanje. Če rada poješ, si čim več prepevaj – morda bi lažje zapela intonacijo, če bi pela ob kakšnem inštrumentu (na primer klaviatura).
Kar zadeva tvoj zadah, razumem, da je to lahko zelo neprijetno. Če je tvoj zobozdravnik potrdil, da ni težav z zobmi, morda vonj prihaja iz želodca – to se pogosto zgodi, kadar je želodec prazen in smo lačni. Ali se redno prehranjuješ?
Glede tvojega telesa in želje po lepši postavi, je pomembno vedeti, da vsakdo zraste in se razvije v svojem lastnem tempu. Ne primerjaj se s svojimi vrstniki, saj je vsak posameznik edinstven. Namesto tega se osredotoči na zdrav način življenja, ki vključuje uravnoteženo prehrano in redno telesno aktivnost. Če želiš oblikovati svoje telo, obstaja ogromno brezplačnih vadb na internetu – še vedno pa je najboljša vadba malo hitrejša hoja na svežem zraku.
Pomembno je tudi, da se ljubiš in sprejemaš takšna, kot si. Vsak ima svoje edinstvene lastnosti in lepote, ki jih je treba ceniti. Če imaš še kakšna vprašanja ali potrebuješ še več nasvetov, sem tukaj, da ti pomagam. Ne obotavljaj se, če potrebuješ še kakšen nasvet.
Želim ti lep dan,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike