Živjo
Sem dijakinja 3. Letnika, in pred kratkim je začela veljati odločba o sokratnem prejemanju zoisove in državne štipendije. Se mi lahko za pridobitev zoisove štipendije v četrtem letniku upošteva dosežek iz drugega letnika (srebrno priznanje ma državnem tekmovanju) ali moram v letošnjem šolskem letu dobiti nov izjemni dosežek?
Že v naprej hvala lepa za odgovor :)
Uredništvo
Tadej Jezernik

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
res je. Državni zbor RS je dne 24. 11. 2023 sprejel novelo Zakona o štipendiranju (ZŠtip-1C), ki je bila v Uradnem listu RS objavljena dne 5. 12. 2023 (Ur. l. št. 122/23). Omenjeni zakon je začel veljati 15. dan po objavi v Uradnem listu, torej dne 21. 12. 2023, uporabljati pa se ga začne s 1. 1. 2024.
Pojasnjujem, da je šlo pri omenjeni korekciji za noveliranje določil o sočasnem prejemanju državne in Zoisove štipendije, ki je z novelo sedaj omogočeno. Spremenjena pa so bila tudi nekatera druga določila. Splošni in podrobnejši pogoji za pridobitev Zoisove štipendije so objavljeni na spletni strani Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije: https://www.srips-rs.si/sl/stipendije/zois/pogoji.
Predlagam ti, da se v zvezi s tem, kakšen dosežek je potrebno priložiti ob vložitvi vloge za pridobitev Zoisove štipendije obrneš neposredno na sklad. Na koncu ti še priporočam, da redno spremljaš omenjeno spletno stran, saj se podatki redno posodabljajo.
Vse dobro ti želim.
Tadej Jezernik, dipl. upravnih ved