Pozdravljeni!
Meni so v osnovni šoli govorili da sem debela, grda, da sem idiot ker se nočem cepit proti covidu, da se ćudno oblačim, da mam preveč kg, da sm čudna, da sem posebna , da kdo mi nastavlja oblačila, kolikokrat na teden si perem lase naj neham jest sladkarij, da v srednji šoli ne bom dobila prijatelje in fanta. In potem sem se začela ful sekirat in sem bla zelo žalostna in res mi ni bilo prijetno zato sem takrat o tem povedala razredničarki in se je z njimi pogovorila ampak se je nadaljevalo do konca leta
Hu
Hugo
Cepi se feizer dela
Pi
Pikica
Živijoo,
Želela sem ti povedati da se ne oziraj na ta brezvezen komentar "Hugota". Kmalu ti bo odgovorila svetovalka do takrat pa ti pošiljam objem in upam da boš kmalu našla pot do tja kjer se boš sprejela in premostila vse te grde komentarje. Verjamem da ni nič res ljudje so pač samo nesramni sploh v sodobni dobi vsi gledajo samo nase empatije pa nimajo. Srečno♡
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Sama sem se v otroštvu velikokrat srečevala s podobnimi opazkami glede videza, tako da se zavedam bolečine, ki jo lahko besede prinesejo.
Običajno je tako, da osebe, ki te zmerjajo opazijo, da te le te prizadanejo in zato s tem nadaljujejo. Žal je tudi tako, da učitelji kljub pogovorom ne morejo vplivati na okolico ali ostale otroke. Priporočala bi ti, da se pogovoriš tudi s svetovalno delavko na šoli, ki te bo znala usmeriti ali pa tudi izpeljati kakšno delavnico znotraj šole.
Žal, pa nas običajno opazke drugih prizadanejo takrat, ko sami nismo dovolj samozavestni vase in v naš izgled. Ko se boš sama dobro počutila v svojem telesu in boš prepričana v svoje odločitve, te bodo tudi grde opazke manj prizadele. Prav tako bodo ostali videli, da ti ne pridejo ''do živega'' in te bodo morda manj zbadali.
Popolnoma razumljivo pa je, da je najtežje delati na sebi. Ampak jaz vrjamem, da ti to zmoreš. Poišči na sebi kaj ti je všeč in s čim si zadovoljna. Napiši si te lastnosti na list in si jih vsako jutro preberi.
Upam, da sem ti pomagala.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
Fa
Fant
Pozdravljena!
Vem kakšen je občutek ko se nekdo dela norca iz tebe in verjamem da ti je hudo. No jaz sem v podobni koži kot ti vsi mi pravijo da sem počasen, grd, me špecajo, tepejo, uglavnem use. Nazačetku je blo tak hudo da sem se skrival z učiteljico zdaj pa za profesorico ali profesorjem. Noben ne nima rad od vrstnikov. Moji starši nevejo zato kaj se mi dogaja. To kar se mi dogaja sem moral sprejeti v svoje življenje in tudi ignorirati. Verjamem da ti je težko pripročam te da se postaviš zase. Udariš z roko po mizi in si rečeš dost je tega neprenašam več tega. In potem jim reči postavite se v mojo kožo in boste videli kako hudo mi je. Še prej pa še pogovori s svetovalno službo. Jaz verjamem da ti bo uspelo poiskat to kar te osrečuje boš našla prijatelje, fanta in vse ostale stvari ki si jih želiš. Samo postavi se zase vprašaj za nasvete. Jaz se poskušam postaviti zase ampak mi ne uspe in ne najdem trenutek sem že prosil socialno službo za pomoč ampak mi ni pomagalo. Tebi pa vem da bo verjamem vate in želim da si srečna. Jaz rad vidim da so vsi srečni pa če jaz nemorem bit srečen naj bodo vsaj usi ostali. Želim ti pomagat in upam da sem ti vsaj malo pomagal. In pa se tudi strinjam s komentarorko pikico da ti nemorem ravno pomagati.
Pošiljam ti lepe pozdrave, imej se rada, imej lep dan in ne pozabi verjamem vate????????????. Če rabiš še kaj mi sporoči
Lp, mark