Neka punca v razredu mi je všeč in mislim da sem ji tudi jaz kaj naj naredim
Ž3
Ž3upa
Pozdravljen,
svetujem ti jo vprašaš, ker če ne, ne boš nikoli izvedel.
Lep pozdrav Ž3upa
Uredništvo
Lara Pustatičnik

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Super je, da si opazil, da ti je všeč, in da imaš občutek, da si ji tudi ti! Na tej točki je nekaj stvari, ki jih lahko narediš, da ji daš vedeti, da ti je všeč. Kot prvo lahko pričneš s pogovorom, še posebej če se do zdaj nista veliko pogovarjala, lahko pričneš z vsakdanjimi temami, kot so šola, hobiji in podobno. Tako boš tudi izvedel več o njej in o tem kaj jo zanima. Posveti ji svojo pozornost, poslušaj o čem govori in pokaži, da te to zanima.
Ti pa svetujem, da s pogovorom začneš v sproščenem okolju in ne sili stvari; če bo obojestransko, se bodo stvari že naravno razvile. Svojo naklonjenost ji lahko pokažeš na različne načine; že z nasmehom, pohvalo, ali majhno pozornostjo. Opazuj njene reakcije in se jim prilagodi po potrebi.
V primeru, da se boš odločil iti korak dlje, ji lahko preprosto iskreno poveš, da ti je simpatična in bi jo rad bolje spoznal. Če se ne izide, ni konec sveta -pomembno je da si poskusil.
Če rabiš še kakšen nasvet, sem tukaj zate. :)
Lara Pustatičnik, dipl. psihologinja