Hej.
Sem dijak drugega letnika zdravstvene šole in sem trenutno v hudi zadregi. No kot večina fantov v mojih letih imam velike spolne potrebe vljučno s masturbacijo. Včeraj sem se med uro športne vzgoje profesorici zlagal, da mi je slabo in da grem na WC zraven garderobe. Ko sem prišel do WC-ja je bil prostor s školko zaseden, zato sem se obrnil in odšel v našo garderobo. Bila je prazna in temna, imel sem občutek, da me nihče ne vidi, izvlekel sem penis in začel masturbirati. Bil sem pod nekakšnim adrenalinom in bilo je res zakon. V tistem trenutku pa nenadoma vleti v garderobo sošolec. Skril penis v hlače, a bilo je prepozno. Takoj mu je bilo jasno kaj počnem in me vpraša: "Kaj pa delaš Jan? Si ga drkaš lega?". Takoj sem zardel in mu rekel, da sem šel spit malo vode. Začel se je smejati jaz pa tudi, a zelo kislo. Potem sva šla nazaj v telovanico in se delala kot, da ni bilo nič. Med odmorom je kasneje fantom (sošolcem) povedal kaj se je zgodilo. Nijhova prva reakcija je bila povsem drugačna od pričakovane - malo so se smejali nato pa zamenjali temo. Ko smo šli iz šole so ponovno načeli to temo, namesto da bi me zafrkavali so mi sami začeli razlagati kdaj oni "drkajo" in kje vse. Ugotovili smo, da kljub temu, da nisem najstarejši v razredu, imam najdalšo prakso. :) Vse skupaj smo po fantovsko obrnili na hec. To me je pomirilo in doumel sem, da nisem črna ovca in pomislil - to smo pač fantje. V razredu nas je sedem fantov in dvajset punc in drugače smo s fanti dobri kolegi, držimo skupaj in se o marsičem pogovarjamo, a masturbacije smo se na nek način izogibali, zato je bil to še večji tabu. Dokler ostane med nami je vse OK.
Zjutraj pa mi je postalo ponovno neprijetno, ko se je ta sošolec iz garderobe pošalil na moj račun: "Zdravo Drko. Danes imamo spet športno in donončali bomo tisiti fuzbal od včeraj, da ti ne bo spet slabo.". Nisem mu zameril, a problem je v tem, ker so to slišale tudi punce in danes ve že veliko tistih, ki me poznajo.
Ta izkušnja me je zelo izučila. Zdaj sem se znašel v veliki zadregi in ne vem kaj naj naredim. Na nek način vem, da sem prestopil mejo in bom za to moral prevzeti odgovornost. Če povem svetovalni službi bodo potem to vedeli tudi oni, zato profesorji niso prava izbira. Potrebujem nasvet kaj reči sošolcem, da zamenjam temo in profesorjem, ko bodo izvedeli, da se to čimprej pozabi. Kaj bi sotorili vi če bi me videli? Ali je po vaše sprejemljivo masturbirati v garderobi, če se potem počisti za seboj?
Lep pozdrav.
• li
linci_13
vrejmi da se bojo hitro naveličali. Pri nas v šoli je bil podoben primer. Ampak fant jih je ignoreral. Predlagam ti pa da tega res ne delaš v šoli ampak doma kjer je manj možnosti da te kdo vidi.
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Naj ti najprej navedem nekaj o samozadovoljevanju, kar sicer, kot vidim, že sam dobro veš, in sicer, da je samozadovoljevanje popolnoma normalen pojav.
Spolna potreba je naravna potreba vsakega človeka in tako kot druge svoje potrebe želi človek zadovoljevati tudi spolne potrebe. Zadovoljujejo se pa spolne potrebe lahko na različne načine, omeniti moramo predvsem: samozadovoljevanje (masturbacija), peting (medsebojno ljubkovanje, božanje, »mečkanje«), spolni odnos. Ti načini zadovoljevanja spolnih potreb predstavljajo tudi stopnje v spolnem dozorevanju.
Samozadovoljevanje je torej povsem naraven in normalen pojav, s katerim se srečajo skoraj vsi fantje, pa tudi dekleta v svojem telesnem dozorevanju in predstavlja pravzaprav prvi način neposrednega zadovoljevanja spolnih potreb. Pomembno pa je, da je samozadovoljevanje le občasno, da ni (pre)pogosto, ko bi mladostnika že telesno in duševno izčrpavalo in ga nadvladalo.
Pravilno si poimenoval svoj problem, o katerem pišeš, da gre za zadrego, saj samozadovoljevanje ni nekaj nenormalnega, prepovedanega, slabega. Res pa je, da si to počel na kraju, kjer nisi imel zagotovljene popolne zasebnosti in te je sošolec pri tvojem opravilu zalotil. Ni ničesar čudnega, da so se na tvoj račun pošalili, ni te pa to motilo, dokler je ta zafrkancija ostala med fanti, tvojimi prijatelji. Začelo pa te je motiti, ko se je ta vest začela širiti tudi med tvojimi sošolkami.
Zares nima smisla, da bi to svojo zadrego obešal na veliki zvon in se zaradi tega obračal na šolsko svetovalno službo, saj bi s tem delal iz muhe slona. Na pripombe sošolcev in morda tudi sošolk ne reagiraj s slabo voljo, z jezo, ampak na šaljive zbadljivke, kar v resnici tudi so, reagiraj tudi sam s šalo, humorjem. Ko bo okolica videla, da te s svojimi pripombami ne prizadene, se bodo sčasoma naveličali in bodo s takšnim početjem zagotovo počasi tudi prenehali, Dogodek bo šel v pozabo in življenje bo teklo dalje. Kot rečeno, z masturbacijo se srečujejo skoraj vsi fantje in tudi dekleta v najstniškem obdobju, torej nisi ti nobena izjema. Drugič pa le pazi, da to ne boš počel ob prilikah, kjer ne bi bila zagotovljena tvoja zasebnost pri tem opravilu in da bi bil lahko pri tem zaloten.
Brane But, univ. dipl. psiholog