Pozdravljeni! Od 4 leta in vse do 13 leta sem bila posiljena. 3-4 krat na teden. Na začetku nisem vedela za kaj se sploh gre, a nato sem začela brati knjige za najstnike pri 12-13 letih in ugotovila, da to ni prav. V bistvu sem se tega početha na vso žalost navadila, za vse krivim sebe, nevem kaj naj naredim.
• Uredništvo
Marjetka Gojkošek

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena.
Hvala, da si se obrnila na nas in nam zaupala svojo zares težko stisko. Zelo mi je žal, da se ti je to zgodilo. Zelo pomembno je, da veš, da nisi kriva za to, kar se ti je dogajalo, četudi si se navadila ali pri tem morebiti celo uživala. Gre namreč za spolno zlorabo, za katero mladostnik (in prej otrok) tvoje starosti ni nikoli pod nobenih pogojem odgovoren ali kriv.
A mi lahko poveš malo več o tem, s strani koga si bila posiljena? Si kdaj o tem komu kaj povedala, ali si zmeraj držala v sebi? Najboljše bi bilo, da bi najprej povedala staršem (če niso oni povzročitelji spolnega nasilja), ali kakšni drugi odrasli osebi, ki ji zaupaš (recimo kakšni teti, stricu, starim staršem, lahko pa tudi šolski svetovalni službi). Pomembno je namreč, da dobiš pomoč, ki jo potrebuješ, saj se ti je zaradi zlorabe zgodila velika krivica, poleg tega se na  žalost psiha otroka, ki je bil  zlorabljen, drugače oblikuje in lahko ima v odrasli dobi popačen pogled nase in na svet. Zato bi bilo dobro, da dobiš tudi strokovno pomoč, da lahko predelaš, kaj se ti je zgodilo in da v tem procesu prebolevanja nisi sama. Ključno bi bilo tudi, da se to osebo prijavi na policijo ali na center za socialno delo, saj je ta človek s svojim napačnim vedenjem izvrševal kazniva dejanja, ki so hkrati tudi moralno in etično sporna. Kljub temu, da si se na to navadila, ne odgovarjaš za vedenja nekoga drugega, ki te na to v nobenem primeru ne bi smel navaditi.
Če boš pripravljena, nam malo več povej o sebi, in če boš želela, ti lahko svetujem več oblik strokovne pomoči zate. Za začetek pa lahko malo pobrskaš tudi po naši spletni strani: Poišči pomoč | #to sem jaz
Upam, da se nam še javiš, do takrat pa ti želim vse dobro.
Srečno!
Marjetka Gojkošek, mag. psihologije
• čo
čokatebanek
Glej iskreno povedano nevem točno pomagati pa ti lahko povem nekaj. Za čisto nobeno stvar nisi ti nič kriva za takšno stvar sta vedno potrebna dva ker če te je on zlorabil je bil za vse on kriv ker te je zlorabljaj za zelo neprimerne stvari. Poglej svetlo plat ni ga več najverjetneje med nami. Na svetu je veliko takšnih ljudi ampak okoli tebe so ljudje ki ti hočejo pomagati.