Živijo, nevem ali je kaj narobe z mano amapk nemaram hoditi na veselice in zabave. Vredu mi je če grem kam čez dan nemaram pa hoditi ven zvečer. Potem mi je vedno bedno ker gre moj brat večkrat ven jaz pa ne, ker mi ni do tega. Potem pa me mami sprašuje kdaj bom jaz kam šla... Če že grem ven zvečer nemaram velike družbe raje sem z manj ljudmi. Opazila sem, da tudi, ko je "zabava" nemaram plesati in "žurati"... Vsi se vedno zelo veselijo tega mene pa zelo skrbi kako bo tam... Sedaj me skrbi, da je kaj narobe z mano.
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da ne maraš hoditi na zabave in velikih družb in te zaradi tega skrbi, če je kaj narobe s tabo.
Naj te kar takoj potolažim, da s teboj ni popolnoma nič narobe. Ljudje smo si različni, eni so zelo radi v družbi in na zabavah, medtem ko se drugi raje izogibajo dogodkom, kjer je veliko ljudi in čas raje preživijo sami ali le z nekaj kolegi. Morda so tvoji kolegi zdaj v obdobju, ko radi žurajo in hodijo zvečer ven, sama pa nimaš želje po tem. S tem ni nič narobe, saj imamo v različnih trenutkih življenja različne interese, ki se s časom spreminjajo. Morda boš sama čez nekaj časa ugotovila, da je prišel čas, ko boš tudi ti rada hodila na zabave, morda pa tudi ne - karkoli se zgodi in kakorkoli bo, je čisto v redu, važno je, da poslušaš samo sebe.
V kolikor ti stisko morda predstavlja to, da se ti zdi, da si edina, ki si ne želi takšnega preživljanja prostega časa, to zagotovo ne drži. Svetujem ti, da si poskušaš najti podobno misleče ljudi, ki bi s teboj počeli aktivnosti, ki ne vključujejo nočnih zabav. Morda greste lahko skupaj na kavo, na izlet, na sprehod ali kaj podobnega ali pa se spoprijateljiš z nekom, ki ima podobne interese kot ti. Če pa te skrbi, da boš zaradi tega izolirana od svojih prijateljev, ker ne želiš z njimi na zabave, je najbolje, da se o tem z njimi iskreno pogovoriš. Poveš jim lahko, da ti na zabavah ni prijetno, a bi vseeno rada preživela čas z njimi na drugačen način, na primer na manjšem in bolj sproščenem druženju. Tako jim daš vedeti, da ti vseeno veliko pomeni njihova družba, čeprav se z njimi ne udeležuješ zabav in podobnih aktivnosti.
Vsekakor bi rada, da veš, da s teboj ni popolnoma nič narobe in ne čuti pritiska, da slediš množici in počneš nekaj, čeprav ti to ne ustreza, samo zato, ker to počnejo "vsi ostali". Pomembno je, da ostaneš zvesta sebi in upoštevaš svoje lastne želje in interese.
Upam, da sem ti vsaj malo pomagala. Želim ti vse dobro!
Lea Figelj, dipl. psih. (un)
ka
kadheo
nič ni narobe s tabo. jaz isto ne rada hodim na veselice ker se mi zdi da ni nekaj kar bi me osrečevalo in tudi nimam sploh želje tam gledat zadetih pijanih itd. ljudi. normalno je če nimaš želje za to in upam da ne boš hodila na njih da bi se komh prilagajala ali da bi iskala družbo.