Živjo, stara sem 16 let in imam fanta ki je star tudi toliko. Skupaj sva 5mesecov in pol. Ves cas je bil zelo dober do mene zaupala sva si vse, vsaj tako sem mislila. Pred dvema tednoma pa mi je povedal nekaj za kar mi je lagal 4 mesece in pol najine zveze. Povedal mi je da je imel z bivso spolni odnos(ot tega je že 1 leto) ampak veste mene to zelo boli. Torej lagal mi je 4 mesece in meni je ogromno pomenilo da sem njegova prva s katero bo to pocel. Vedno ko sem ga vprasala do katerega koraka je z biusimi prisel (imel je ze 3 kar je meni velik red flag) je vedno rekel da se je le poljubljal. Pac in pol izvem kaj vse je pocel z zadnjo v pojstelji. Dobesedno je najina veza temeljila na lazi. To ni prva njegova laž je pa prva tako velika. Moje vprašanje je kaj storiti če se laze sicer se zdaj trudi da se ne ampak vcasih vseeno se in kako se sprijazniti da nebom njegova prva pac res skos mam un prizor pred sabo kako je to delal z njo in js se tok slabo pocutm mela sm tut ze panicni napad zarad tega enostavno se nemorm sprjaznt stem d jo je mel tok rd, d mije tok casa lagou in predvsem d nebom njegova prva. Ampak nemorm ga pustit tut ce me nevem kokrat spravi v jok ker ga mam prevec rada. Sicer ce mi bo se kaj podobnega naredil ga bom zal morala ker tko nam mogla naprj:(
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojem sporočilu si opisala svoje razmerje s fantom in izrazila stisko, ki jo doživljaš ob dejstvu, da je tvoj fant spal s prejšnjo punco. Izpostavila si tudi, da je že v preteklosti lagal in to ni prvič, da si izvedela za neresnico. Težko ti je, saj ne moreš prekiniti razmerja, ker ga imaš preveč rada, a kljub temu, ne moreš naprej, saj mu več ne zaupaš.
Povedala si, da ti je ob začetku zveze povedal, da se je s prejšnjimi puncami samo poljubljal. Pred dvema tednoma pa ti je sam povedal, da je z bivšo punco imel tudi spolni odnos. Ta dogodek te je močno prizadel in si zaradi tega podvomila v celotno zvezo. Ko se v zvezi zgodi, da ena oseba drugi laže oziroma se izogiba govorjenju resnice, kasneje pa izvemo, kaj se je zgodilo, se naše zaupanje v to osebo zamaje. Nismo več prepričani, ali ji še lahko verjamemo, in, kot si sama opisala, imamo lahko občutek, da je vajina zveza temeljila na laži.
Prav tako si izpostavila, da te boli dejstvo, da je v preteklosti že spal s katero drugo, in ti zanj ne boš prva. V primeru mladostniških ljubezni, ko marsikdo še ni imel spolnega odnosa, nam veliko pomeni, da bi za oba to bilo prvič, sploh v kolikor sama še nisi imela spolnega odnosa. Ljudje za "prvič" pogosto dajamo zelo veliko težo in bi radi, da je naš "prvič" z nekom, ki nas ima resnično rad, mu zaupamo, pogosto pa si tudi želimo, da je z nekom, za koga bo to tudi "prvič". Obenem pa težavo lahko predstavlja, v kolikor imaš občutek, da je tudi prejšnjo punco imel tako rad, kot ima sedaj tebe rad. Verjetno si misliš, da je moral njo imeti vsaj tako rad, da je šel z njo v posteljo oziroma je njuna zveza bila morda bolj resna kot si si predstavljala. Prav tako ti je lahko še nekoliko bolj neprijetno, v kolikor te punce ne maraš, ali pa si že v preteklosti imela težave z njo, kar je pogosto lahko v primeru bivših partnerjev.
Navsezadnje bi izpostavila, da si omenila, da je tvoj fant tudi v preteklosti večkrat govoril neresnice. Praviš, da ni prva laž, je pa prva tako velika. Zanima me, kaj so bile še druge laži, ki ti jih je povedal.
Situacija, ki jo opisuješ, je pri tebi sprožila izgubo zaupanja. Kot sama poveš, zato težko nadaljuješ naprej v zvezi, obenem pa ga imaš vseeno še vedno rada in si ne želiš prekiniti razmerja. V takšnih primerih je najbolj smiselen pogovor. Zanima me, ali sta se že pogovorila o situaciji? Si mu povedala, da te je to tako močno prizadelo in mu sedaj težko verjameš? Ali se ti je opravičil za svoje ravnanje? Odkrit pogovor, v katerem mu ti resnično poveš, kako se počutiš in kakšne so tvoje skrbi glede napredovanja zveze, bi ti lahko pomagal razčistiti občutke in dobiti nekoliko več vpogleda v situacijo, morda pa tudi izboljšati vajino zvezo.
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja
Za
Zarja
Sva se vse pogovorila in res mu je zal. Ampak nemorem se sprijazniti da je to pocel z drugo, da je z njo tako uzival, jo imel tok rad, ji dal svoje telo. Ni fer da bo on moj jaz oa njegova ne, zato jaz z njim nemislim imeti spolnega odnosa tudi ce si zelim
kr
kr_ena_1
u živlenju bo še velik ne-fer situacij, probi še mal prespat zadevo
maš pa zdej džokerja u rokavu: če bo kej prtiskou ej, a bi midva kej..., mu glatko rečeš: pa kam se ti mudi, sej ti si že...
Uredništvo
Dora Mališ
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Zarja!
Veseli me, da si odgovorila na sporočilo in se je nato v pogovor vključila še ena vrstnica.
Praviš, da sta se že pogovarjala o tem in ti je povedal, da mu je res žal. To je dobro vedeti, saj ti kaže, da mu ni vseeno za tebe, ti je prisluhnil in razumel, da te to moti. Že samo dejstvo, da sta se lahko odprto pogovorila o tej tematiki nakazuje na dejstvo, da sta si dovolj blizu in si zaupata, da lahko delita svoje skrbi.
Povedala si še, da se nikakor ne moreš sprijazniti z dejstvom, da je on že imel spolni odnos z drugo osebo. Kot sem zapisala v prejšnjem sporočilu, je tvoj odziv normalen. Marsikdo bi s tem imel težavo in bi se težko sprijaznil s tem. Kljub temu pa se naš takojšen odziv lahko sčasoma umiri in lahko po tem, ko preteče nekaj časa, na situacijo gledamo drugače. Kot ti je svetovala vrstnica, probaj "prespati zadevo" in videti, kako se boš počutila čez nekaj časa. V kolikor se tudi po nekem času to še vedno motilo in se zaupanje med vama ne bo povrnilo, boš razmišljala kako naprej - ali želiš zvezo prekiniti ali še naprej vztrajati.
Praviš tudi, da ni fer, da bo on tvoj prvi, ti pa ne njegova. Zato razmišljaš, da si ne želiš imeti spolnega odnosa z njim. V kolikor je vajin odnos trenutno skrhan in mu tudi manj zaupaš, morda res ni najboljši čas in oseba za odločitev za prvi spolni odnos. Marsikdo si namreč želi, da je prvič z nekom, s komer se imaš resnično rad, si zaupaš in si sproščen v družbi druge osebe. Na koncu odstavka si sicer povedala, da ne misliš imeti spolnega odnosa, tudi če si želiš. Ali bi si ti torej želela imeti spolni odnos z njim? Rada bi izpostavila, da je odločitev na tebi in tukaj ni pravilnega ali napačnega odgovora. Tudi če se ti zdi, da je naredil napako in se ti situacija ne zdi fer, a si sama to vseeno želiš, s tem ne boš naredila ničesar narobe. V kolikor pa o tem razmišljaš samo zato, ker on nate pritiska, ali pa čutiš pritisk od ostalih vrstnikov, ker drugi to počnejo, potem velja ponovno pretehtati odločitev.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja
Za
Zarja
Ze en mesec je od tega, pa se sevedno slabo pocutim. Tezko sem ob njem sproscena in s pravo ljubeznijo, rada ga imam, ampak mocno me boli. Najin odnos sem imela pred tem za nekaj svetega in vecnega, zdaj pa ga vidim kot nekaj ki nebo trajalo vecno. Imel je ze 3 punce z eno pa je se mutil, vsaki je govoril kar govori meni, nevem pocutim se kot da mu je vsec vsaka. Primerjam se z njimi, ga veliko sprasujem o njih, hocem mu pokazati da sem bolsa od njih ampak to primerjanje me izčrpava. Tok je mlad pa sem he njegova 4 :(
kr
kr_ena_1
lej, ne rabš se nič primerjat z njegovimi biušimi, pa ga o njih sprašvat, haloooo - zdej sta vidva skupi, osredotoč se na to!
Za
Zarja
@kr_ena hvala za odgovore ampak kar poskusim mi nepomaga, boli me da je to pocel in da mi je lagal. Sj ce bi to na zacetku vedela bi bilo lazje, tako mi je bila pa resnica prikrita oz vse zlagano in sem imela drugo mnenje in drugacen pogled na najin odnos