Zdravo vem da sem ze tukaj veliko pisala o tem ampak se zdaj ne najdem resitve sem stara 14 let in bliza se poletje doma imam weight vest (jopic z tezo) ki ima 30 kg in imam se 2 utezi ko ima vsaka 3 kg toraj vse skupaj 36 kg in sem cisto malo buckasta v obrazu sem zelo debela in ko gledam slike nazaj sem bila zelo lepsa vcasih v obraz ko sem bila bol suha in zelim to nazaj zato moram shujsat v obraz oz posledicno v celo telo ampak morem dobiti zadnjico ter bolso obliko zadnjice in zato nesmem dosti jest in nevem niti kaj naj jem saj mesa ne jemo vsak dan in bi tesko jedla samo beljakovinsko hrano in nevem kaj naj storim.Nikjet na internetu ni nobenega workouta z tem jopicom in rabim vaje ki jih lahko delam z tem jopicom in ce mi lahko povete koliko krat naredim kakšen set in mi date en workout,moc v nogah imam kr veliko in zelim rezultate do poletja zato naj nebo lahek.Zeli se vam zahvlajujem to bimi zelo ponagalo saj se sekiram zaradi debelosti v obrazu in zaradi tega da nimam lepe zadjice in moram to resno zgubiti debelost in zadnjico dobit to bimi zelo pomagalo res hvalaa
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena še 1x,
za prehrano nisem strokovnjak, vendar glede na to, da si v najstniških letih, bi ti priporočal, da ješ čim bolj uravnoteženo in polnovredno prehrano. Poskušaj se izogibati hitri in procesirani prehrani (čips, sladkarije, prigrizki, ocvrta hrana...) in vključi čim več sveže (lahko tudi kuhane) zelenjave ter sadja, ter tudi dovolj hrane z beljakovinami (stročnice, mlečni izdelki, meso..) in tudi ogljikovimi hidrati (riž, krompir, polnovredna žita). Za kaj bolj konkretnega pa se je pametno obrniti na prehranskega strokovnjaka - dietetika.
Glede vadbe pa spodaj pripenjam povezave do nekaj videov, ki sem jih hitro našel. Morda res ni veliko izbire pri vajah z jopičem, vendar vedi, da lahko veliko vaj z lastno težo, delaš tudi z jopičem in tako narediš vajo težjo.
Za začetek ti priporočam da delaš 3 sete / serije ene vaje. V vsaki seriji pa narediš od 15-20 ponovitev. Lahko pa serijo opredeliš tudi časovni in naprimer delaš eno vajo 45-60s ter si potem vzameš enako dolg odmor med serijami, to ponoviš 3-4x in potem nadaljuješ z drugo vajo. Primeri vadb: https://www.youtube.com/watch?v=qwrQZivGy-s https://www.youtube.com/watch?v=W-pqCHGdqxs https://www.youtube.com/watch?v=8WwWxV71IXk
In vedi, da rezultati ne pridejo čez noč. Če boš vztrajna in dosledna pa sem prepričan, da ti bo uspelo.
Lep pozdrav,
Jure Rugani, univ. dipl. prof. športne vzgoje