Pozdravljeni.
Jaz imam vprašanje glede vzporednega studija psihologije v LJ in MB. Redno sem že vpisan v drugi letnik študija pa sem se želel vzporedno vpisati še na študij psihologije v LJ. Letos nisem bil sprejet ker se je pri omejitvi vpisa upošteval uspeh na maturi in uspeh v srednji šoli in nisem imel dovolj točk, torej isto kot pri rednem študiju. Zanima me ali je to vsako leto praksa (da se gleda uspeh v srednji in matura, ne pa povprečje na faksu) v kolikor se jih prijavi več kot je rapisanih mest in ali so kje dostopne omejitve za prejšnja leta in kakšne pa so omejitve za vzporedni študij psihologije v MB?
za odgovor se Vam vnaprej zahvaljujem
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen.
Število razpisanih mest za vzporedni študij je majhno; kot veš, sta bili lani na psihologiji v LJ samo 2 mesti. Glede na to, da gre za dodiplomski študij, se mi zdi logično, da se upoštevajo enaki kriteriji kot za redni vpis v 1. letnik, torej matura in učni uspeh.
Za MB števila mest za vzporedni študij nisem zasledila, bo najbolje, da se obrneš na oddelek za psihologijo FF MB in poizveš, kako je z mesti in pogoji.
Če se ti ne bo uspelo vzporedno vpisati, imaš še vedno možnost, da se poteguješ za mesta na magistrski stopnji; tam pa se upošteva povprečje dodiplomske stopnje (50%) in rezultat izbirnega izpita (50%). V Razpisu za vpis preveri, koliko obveznosti bi moral opraviti pred vpisom (odvisno od tega, kje opravljaš dodiplomski študij).
Želim ti še veliko študijskih uspehov in dovolj vztrajnosti pri zasledovanju svojih ciljev.
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja
Lu
Luka
Najlepša hvala za odgovor, bom preveril še na FF MB oddelku za psihologijo in razpis za magistrski študij.
Lp