Pozdravljeni,
Prosim za pomoc, ker ne vem kaj se mi dogaja zadnja dva dni, imam spet tezave s vsiljenimi mislimi, sanjala sem, da si je neka oseba nekaj naredila in se vzbudila v strahu pred samoposkodovanjem, vceraj sem prav tako pred spanjem dobila vsiljene misli o tem, sanjala da me lovi nek pes,....
Strah me je bojim se tudi da imam oz je to shizofrenija razmisljam da bi rekla terapevtki. Ampak se bojim, da bi bila zaradi tega hospitalizirana, prosim za hiter odgovpr, ker me je res strah kaj se dogaja z mano.
Uredništvo

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Sara!
Če prav razumem, v zadnjih dneh doživljaš vsiljive misli in nočne more ter te skrbi, da bi to lahko bil znak shizofrenije.
Rada bi te pomirila, da doživljanje simptomov, ki si jih opisala, še ne pomeni, da imaš shizofrenijo. Vsiljive misli so namreč pogost pojav, ki ga tekom življenja doživi skoraj vsaka oseba, enako pa velja za nočne more. Oboje je pogosto povezano z intenzivnim stresom ali povišano tesnobnostjo in je za posameznika lahko zelo neprijetno.
Predlagam ti, da se o tem pogovoriš s svojo psihoterapevtko, saj ti bo ona lahko pomagala odkriti in razumeti vzroke teh težav ter ti pomagala usvojiti strategije za obvladovanje tovrstnih misli. Obenem pa se lahko pozanimaš o psiholoških tehnikah, s katerimi lahko ublažiš vsiljive misli in zmanjšaš njihovo pojavnost.
Ne skrbi, hospitalizacija se izvaja samo v ekstremnih primerih, ko posameznik predstavlja resno nevarnost sebi ali drugim. Vsiljive misli in nočne more pa nikakor niso zadosten razlog za hospitalizacijo.
Če imaš še kakršna koli vprašanja ali potrebuješ dodatno podporo, smo tu zate.
Iskreno upam, da boš kmalu razrešila težavo, in te lepo pozdravljam,
Martina Bošnjaković, psihologinja (UNI)
Uredništvo
Sa
Sarica144
Najlepsa hvala, hvala za link z tehnikami, sem s terapevtko govorila ravno vceraj o tem, in sem ponoci po dolgem casu spala brez prebujanja,