Pozdravljeni kdor koli že bere.
Všeč so mi debele punce in nevem kako odstranim ta fetiš. Drugač meni je vredu , da ga imam, ampak so prijatelji  povedal, da ni prav. Če imate karkolišen  odgovor za odstranitev fetiša bom zelo hvaležen.
Lep pozdrav.      Sedeljšak
• Ta
Tadej
Nič ni narobe s tem fetišom. Tudi močnejše punce so lepe. Družba nam govori, da je suho lepše kot debelejše. V resnici je vse popolno, lepo. Posluši svoje srce in ne prijatelje.
• dr
drhrhwe
Mislim, da s teboj ni nič narobe. Že najdeni prastari kipci dokazujejo, da so že v pradavnini očitno častili zelo debele ženske, najbrž kot simbol plodnosti. Pri nekaterih civilizacijah še danes potencialni ženi/snahi/... najprej ocenijo boke, potem pa še, če je dovolj "močne" postave, da bo lahko donosila in rodila tistih planiranih 10 ali več otrok. No, degenirarana zahodna civilizacija je nekako vsilila kult suhic in mnogi moški so se na to prilgodili tako, da so zamenjali dimenzijo in jih r*jcajo zelo visoke ženske.
Kaj pravijo drugi, pa se nikar ne oziraj. Zakon sicer prepoveduje določene kombinacije (npr. kjer bi šlo za pedofilijo), če jih ne, pa ti nima nihče drug pravice prepovedovati zveze, kot tudi ne smeš pametovati prijateljem, da ni prav, da lazijo za suhicami, dolgonogimi, blondinkami, prsatimi, drugimi narodnostmi/rasami itd. Če najdeš kakšno simpatično debeluško in sta si drug drugemu všeč, potem samo navali in naj vama Bog požegna in nikar ne šljivijta komentarjev drugih.
• Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Dragi fant!
Pišeš, da so ti všeč debele punce, da je to tvoj fetiš. Praviš, da ti je sicer prav, da ga imaš, prijatelji ti pa pravijo, da to ni prav in sprašuješ, kako bi ta fetiš odstranil.
Ne vidim nobenega razloga, zakaj ne bi poslušal samega sebe in sledil svojim željam in potrebam, zakaj bi poslušal svoje prijatelje. Stari latinski pregovor pravi, da se o okusih ne da razpravljati, slovenski pregovor pa pravi, da imajo vsake oči svojega malarja. Kar je nekomu všeč, ni nujno, da bo všeč tudi drugemu, in obratno, kar je drugemu všeč, ni nujno, da je všeč tudi tebi. Ljudje smo izredno različni in vsak ima svoj okus. Kriteriji, kaj je lepo, so se tudi spreminjali skozi zgodovino, odvisni so od kulturnega okolja in še od mnogo drugih okoliščin.
Naj pa še dodam, da ima vsak človek pravico, da ljubi in da je ljubljen, ne glede na svoj zunanji izgled.
Brane But, univ. dipl. psiholog