Živjo!
Sem Metuljček in obiskujem 9.r osnovne šole.
V razredu nisem preveč priljubljena kar me načeloma ne moti. Všeč mi je sošolec nevem ali sem jaz všeč njemu. Najine oči se večkrat srečajo in se mi nežno včasih skoraj neopazno nasmehne. Ko se z kom pogovarjam in sem obrnjena nazaj saj sedi 2 vrsti za mano večkrat gleda proti meni in ne umakne pogleda z mene. Z njim se nasplošno ne pogovarjavava veliko. Ponavadi je s svojimi prijatelji. Nevem kako se mu naj približam da me bo bolj opazil in da bi prišla do točke da se bi dobro razumela.
Da me ne razumete narobe iz njega nočem izsiliti ljubezni rada se mu bi približala da vidim če sma lahko v nekem ljubezenskem odnosu.
Hvala za vaš odgovor!
Metuljček
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Živjo!
Verjamem, da si v stiski zaradi nastale situacije, ker nisi prepričana o svojih in sošolčevih čustvih in naklonjenosti. Predlagam ti, da začneš z gradnjo prijateljskega odnosa, s pogovori o skupnih interesih. Ohrani očesni stik in nasmeh, pokaži iskrenost ter izrazi željo po spoznavanju kot prijatelja. Sodeluj v skupnih dejavnostih in bodi avtentična. Vsak odnosi potrebujejo čas za razvoj, ter pripravljenost sodelovanja obeh/dveh.
Ne pozabi, da če stvari ne gredo po pričakovanjih, obstaja še veliko drugih priložnosti za prijateljstvo in ljubezen.
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka