Pozdravljeni!
Všeč mi je moj sošolec.Jaz nevem ali sem mu všeč, sem pa opazila da me včasih pogleda in se najine oči velikokrat tudi srečajo.
Zelo mi je všeč in nevem kako naj mu to pokažem.
Hvala za vaš nasvet in odgovor.
Lep pozdrav
Zaljubljena deklica
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Zaljubljena deklica,
hvala za tvoje sporočilo. Zaljubljenost je lahko zelo lepa, vendar pogosto tudi zapletena. Iz znakov kot so pogledi, nasmehi in lepe geste lahko včasih sicer sklepamo, da nam je nekdo naklonjen, težko pa smo prepričani, kaj čuti, če nam tega ne pove – so to znaki prijaznosti in prijateljstva, ali pa je v ozadju kaj več. Razumem, da čutiš negotovost, ko se sprašuješ, če si tudi ti sošolcu všeč in kako mu lahko svoja čustva pokažeš.
Včasih bi nam bilo v takšnih situacijah lažje, če bi imeli preprost recept, kako ravnati. Takšen recept v tem primeru ne obstaja – vse je odvisno od tega, kakšna si ti in kakšen je on. Najbolj pomembno je, da ostaneš iskrena in zvesta sama sebi. Če bi ti bilo to blizu, bi morda lahko kdaj v odmoru pristopila do njega in se pričela z njim pogovarjati o šolskih temah, kakšnih skupnih hobijih ali interesih (če veš, da jih imata). S tem mu lahko daš vedeti, da te zanima in ga želiš bolje spoznati. Pomembno pa je, da si ne ustvarjaš pritiska in prevelikih pričakovanj. Odnosi potrebujejo čas, da se razvijejo, da drug drugega spoznamo in vidimo, kaj imamo skupnega.
Kako se ti to sliši?
Si sama razmišljala še o kakšnih drugih načinih, kako bi mu pokazala svoja čustva?
Želim ti veliko poguma pri raziskovanju in izražanju tvojih čustev. Če imaš še kakšna vprašanja, ali če želiš deliti, kako se počutiš, pa se lahko vedno obrneš name,
Maruša Naglič, univ. dipl. psihologinja