Zdravo!
Imam težavo, hodim v srednjo šolo in všeč mi je prijateljičin bratranec ampal nevem kako naj ji to povem.
Da žačnem na začetku. Vse se je začelo v 1 letniku srednje šole (zdaj sem 2 letnik) z prijateljico sva se vpisali v isto srednjo šolo in na to šolo se tudi vpisav njen bratranec (vsi smo stari enako).
Nekje v sredini 1 letnika me je ta njen bratranec dodav na snepu. In jaz sem ji to tudi poedala in je rekla da ga lahko dodam nazaj in sem ga. Potem sem enkrat na hodniku opazila da me on gleda jaz sem to ignorirala ampak takrat mi je začel snepat. Snepala sva si nekaj dni in to je moja prijateljica vedela. In takrat mi je ta moja prijateljica rekla da se naj ne pogovarjam veliko z njim. Še posebaj je rekla da nesmem nikoli biti z njim v vezi. Govorila mi je tudi grde stvari o njem, kot so naprimer da ima veliko punc na snepu, da nezna nič obdržati za sebe da se mu neda zaupati... Jaz ga še takrat nisem tako dobro poznala in sem ji verjela.
Bil je en petek in je malo preveč spiv in mi pošiljav čudne videje in mi pisav čudne stvari. Od takrat naprej sva si začela pisati in učila sem ga tudi matematiko in je takrat bil tudi pri meni doma. Moja prijateljica o tem ni nič vedela saj bi bila zelo jezna na mene če bi to izvedela. In z njim sva se tudi zmenila da ji nič ne povema.
Veliko sva si pisala in sem dobro spoznala in nisem razumela zakaj mi je prijateljica govorila grde stvari o njem ki sploh niso res. Ko sva se pogovarjala sva prišla tudi na temo o tem kdo nama je všeč. Vprašav me je če mi je kdo všeč. Takrat sem mu rekla da nevem ker res nisem vedela. Tudi jaz sem ga vprašala če je njemu katera punca všeč in je rekev da ja. Ni mi hotev povedati imena ker jaz nisem povedala njemu. Je pa rekel da jo poznam in povedav je koliko ima črk njeno ime in nekaj črk v nejenem imenu. Zgledalo je kot da je opisoval mene ampak nisem bila sto procentna. Bila sem zelo zmedena. Zmenila sva se tudi da bova šla skupaj na veselico ampak mi takrat starši niso pustili. Začel mi je pisati tudi lahko noč in dobro jutro in srčke. Enkart mi je tudi povedav da me ima rad ampak nisem vedela na kakšen način.
Moja prijateljica pa ni nič vedela da si midva sploh kaj piševa. Čez nekaj časa sem ugotovila da mi je on všeč ampak tega si niem upala povedati moji prijateljici. Nehav mi je pisati lahko noč in dobro jutro. Takrat mi je bilo zelo hudo ker sem to pogrešala.
Ko so se začele počitnice sva si včasih kaj pisala ne pa veliko sva pa si vedno snepala. Ko se je spet zalo novo šolsko leto se veliko krat vidiva na hodniku in opažam da me gleda ker ko ga jaz pogledam me vedno gleda in se mi nasmehne jaz pa njemu. Pred kratkim je imev rojstni dan. Prek senpa sem mu čestitala in on mi je napisav hvala in srčke zraven.
Nevem kaj naj nredim ker nevem če sem mu jaz tudi všeč tako kot on meni vem pa da sem mu včasih bila zdaj pa nisem ziher. Kako naj vem da sem mu všeč?
In zelo me je strah povedat to moji prijateljici saj je njen bratranec in ona ga na nek način sovraži in nič neve da sva si kdaj kaj pisala. Vem da bi ji že to morala povedati prej ampak sem se bala kako bi ona odreagirala saj bi zagotovo bila jezna na naju oba. Kaj naj naredim?
Uredništvo
Lina Buršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot opisuješ, si se znašla v zapleteni situaciji, kako ugotoviti, če si fantu všeč ter kako se tudi pogovoriti s prijateljico in ji povedati resnico.
Glede fanta navajaš kar nekaj krajših situacij in tudi znakov, za katere meniš, da so kazale na to oziroma kažejo na to, da si mu morda všeč, kot so skupno preživljanje časa, izkazovanje zanimanja, besede naklonjenosti. Če prav razumem, sta več časa preživljala skupaj in si več dopisovala pred počitnicami. Iz njegovega trenutnega vedenja žal ne moreva zagotovo vedeti, ali si mu všeč ali ne, zato poskusi vzpostaviti stik, v živo ali prek sporočil, in se o tem pogovoriti. V kolikor si pripravljena, mu lahko poveš, da ti je všeč in morda, da pogrešaš vajino druženje in skupno preživljanje časa. Poskusi izbrati tebi ustrezen kraj, kjer se boš počutila varno in prijetno, da mu lahko to poveš. Pomembno je, da si iskrena, direktna in samozavestna. **Bodi odprta in pripravljena na pogovor tudi o njegovih čustev in o tem, kaj si želiš glede vajinega odnosa.
Kot praviš pa te skrbi tudi odnos s tvojo prijateljico, ki je njegova sestrična. Verjamem, da ti vajino prijateljstvo veliko pomeni, zato je situacija zares nelagodna, saj si trenutno razpeta med dvema osebama. Naj bosta v tvoji situaciji in odnosih iskrenost in odkritost - do sebe in drugih - vodilo. Tako ji lahko iskreno poveš, kaj čutiš do njenega bratranca in tudi kaj so razlogi, da ji o tem nisi govorila že prej. Seveda zahteva kar nekaj poguma, da prijateljici poveš resnico, vendar pa ti prihrani prikrivanje odnosa z njenim bratrancem. Njen odziv vsekakor poskusi sprejeti in razumeti. Morda bo bila razočarana, žalostna ali jezna, ker ji tega nisi povedala že prej, morda pa je to priložnost, da se še bolj zbližata in poglobita vajin odnos.
Veliko poguma ti želim!
Lina Buršič, dipl. psih. (un)