Lepo pozdravljeni!
Imam težavo oz. problem. Z eno družino smo družinski prijatelji in v tisti družini je fant, ki mi je že od prvega obiska zelo všeč. Živi v 10. minut oddaljenem kraju od mojega večkrat sem ga že videla, ampak imam premalo poguma, da bi šla do njega a vseeno ga redko vidim. Starše sem že tudi prepričevala, da bi se spet videli ali kaj podobnega ampak me vedno ignorirata in zdaj nevem, če so skregani al kaj podobnega? zelo mi je všeč in ne morem nehat mislit na njega..celo sanjam o njem. Prosim rabim pomoč, ker nevem kaj naj? tudi če mi uspe kaj če mu ne bom nazaj všeč?
Prosim za pomoč
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
fino je, ko so v zraku metuljčki… :) In najlepši del tega je tudi lovljenje pogledov, bližine… No, tu boš pa morala biti ustvarjalna, vztrajna, samosvoja. In malce ti bo že lažje, saj ne gre za fanta, ki bi bil popoln neznanec.
Če starši ne slišijo tvojega predloga, da bi se s fantovo družino ponovno videli, predlagam, da sama vzameš »pot pod noge«. Če si ga že večkrat videla, potem vse le ni tako brezupno. Predlagam, ko ga naslednjič vidiš, pogumno stopiš do njega in ga pozdraviš. Nikakor ne biti obremenjena s tem, da ti je všeč. Sploh ti ni treba razmišljati, kako mu to povedati. Najprej je namreč bistveno, da z njim sploh vzpostaviš stik, kar pa je navsezadnje povsem normalno, če ste družinski prijatelji, a ne?
Želim ti sporočiti, da si zgolj ti tista, ki veš, da ti je všeč in se ti ni treba obremenjevati s tem, da boš »sumljiva«, če ga boš ogovorila. Če ga boš ponovno videla in pristopila k njemu, bo namreč povsem običajno, da z njim malce neobvezno poklepetaš. Pravzaprav je bolj neobičajno, da ga ignoriraš.Ko ga naslednjič srečaš, pristopi in mu reci: »Zdravo. Kako si? Že nekaj časa se nismo videli. Kako so starši, brat/sestra?« Pa ne vsa vprašanja hkrati. :) Počakaj. Verjetno bo tudi on kaj vprašal. In pogovor se bo začel. Nič hudega, če zastane.
Morda še dodatni namigi: Je naporno v šoli? Upam, da si na vaših medsebojnih srečanjih o njem izvedela, kaj rad počne v prostem času, ali morda kaj trenira, katero glasbo posluša, in podobno.
Vljudno je, da ga pozorno poslušaš (beri: svoj mobitel ne imej v roki in ne glej v zaslon). In vprašaj ga, kje se kaj rad zadržuje, kam rad hodi. Morda je to za prvi pogovor preveč vprašanj, jih boš pač razdelila na več srečanj. Morda pa vama steče v daljši pogovor, ki si ga niti sama v najlepših predstavah nisi predstavljala Zakaj pa ne? Bodi pogumna.Evo, to je to.
Vsak maraton se vedno začne s prvim korakom.
Držim pesti.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja
Ma
Maskara09
Lep pozdrav
Hvala, vam❤️
Lp.
Ma
Maskara09
Lep pozdrav!
Hvala za nasvet!
Danes sem mojo mami vprašala, če so njegovi in moji starši skregani. Pa niso :) samo baje, da so že odrasli in vsak živi svoje življenje in se ne videvajo več tako kot prej...
Za to sem vesela. Nestrpna sem, ker mi je res všeč in zdaj me je strah, da ga ne bom nič videla. Vem pa tudi, da morem biti potrpežljiva in počakati na pravi trenutek in kaj če ga ne bo?
nesigurna sem
Uredništvo
Polona Kunstelj
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
predlagam, da razmisliš, kaj je tisto, kar bi ti osebno lahko naredila, da bi ga videla. Da ne bi bila zgolj v vlogi čakajoče... Morda veš, kje se popoldne zadržuje. Napisala si, da stanuje v komaj deset minut oddaljenem kraju. Pojdi s prijateljicami na kolo in izlet v sosednji kraj. Vzemite s sabo še kakšno žogo. Če ti je neprijetno povedati resnico, jo pač ne povej. Povabi jih na dogodivščino. Preživele boste namreč luštno in aktivno popoldne v druženju.
Če morda fant kaj trenira, pojdi na stadion, v telovadnico in pokukaj, če ga boš kje videla. Ko ni bilo zaslonov, smo namreč tako preživljali dneve. Igrali odbojko ali pa sedeli na klopci in se pogovarjali ter se opazovali. Četudi si negotova, se boš definitivno bolje počutila, če boš v aktivni vlogi. Ko boš namreč s prijateljicami zunaj, v družbi, se boš nasmejala, razbremenila. In morda celo fanta ozreš na kakšnem igrišču.
Srečno. Pomlad je. In četudi morda kakšen nepredvidljiv dež.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja