Pozdravljeni
Pred 2 tednoma sem na morju spoznala fanta.
On je star 17 in je iz Hrvaške jaz pa 15 zdaj bom kmalu 16 . Družila sva se nakar pa me je on zadnji dan vprašal če bi bila njegova punca.Odvrnila sem ga saj mi je pred tem povedal v preteklih dneh ko sva se pogovarjala da je imel on že 8 punc in s tazadnjo dvoletno resno zvezo nakar ga je ona prevarala. Takoj sem pomislila da želi biti z menoj samo zaradi spolnega odnosa ki ga jaz še nisem imela on pa večkrat. Vprašal me je če sem nedolžna in rekla sem mu odkrito da ja in bilo mu je čudno kar me je presenetilo. Moji starši mi tudi ne dovolijo biti z njim. Fant mi je všeč a nevem če bi bila z njim. Drugače je prijazen in humoren in lep a nevem kaj naj storim.
Lepo pozdravljen
• em
emaa
Hej
Razumem te čist, ker sem bila tudi sama v podobni situaciji. Tudi meni je bil fant ful všeč, ampak sem hitro videla, da je bolje, da ne hitim. Če imaš občutek, da bi on lahko želel več kot si ti zdaj pripravljena dati, je čist ok, da rečeš ne ali da vzameš čas zase.
Če mu je res mar, bo počakal in te spoštoval. Najprej ga malo bolje spoznaj, pogovarjajta se, pa boš hitro videla, kakšne so njegove prave namere. In res – poslušaj sebe, ker tvoj občutek te skoraj nikoli ne bo zavedel.
• uf
uffff
8 punc pri 17-ih.... ufff
• Ar
Arči
Lila, ti pa imaš res srečo. Naletela si na pravega Warren Beatty-ja. Ta je spal menda s 13 tisoč ženskami.
V vsakem primeru, pri povprečnem moškemu, takšno stanje povzroči kompleks (občutek) manjvrednosti.
Saj se samo šalim, Lila ne verjemi vsega kar ti domnevni (beri: oseba, ki hoče sebe prikazati v nerealni podobi) "Giacoma Casanova" naklada.
Po moji laični oceni bi ta tvoj prijatelj s Hrvaške potreboval vsaj minimalen posvet pri specialistu čisto določene stroke.
In moj nasvet, poišči si fanta, ki bolj trdno stoji na tleh.
Lepo bodi.
• Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lila,
vidim, da si trenutno v precejšnji dilemi. Kot praviš sama, ti je po eni strani fant simpatičen in prijazen, hkrati pa te je ob njegovem vprašanju, če bi bila njegova punca, začelo skrbeti, kaj si v resnici želi od vajinega odnosa. Povsem razumljivo je, da si razpeta med tem, kar čutiš, in dvomi, ki se ti porajajo. Poleg tega na tvojo odločitev vpliva tudi mnenje staršev, ki zveze z njim ne odobravajo.
Razumem tvojo skrb, ko praviš, da te je strah, da bi želel biti s tabo predvsem zaradi spolnosti. Še posebej, ker si mu iskreno povedala, da s tem še nimaš izkušenj, njegov odziv pa te je presenetil in ti dal občutek nelagodja. Želim, da veš, da imaš za raziskovanje spolnosti še ogromno časa. Nikakor se ti ni treba počutiti pod pritiskom, da bi morala že zdaj to doživeti. Če začutiš, da bi bila v odnosu z njim prehitro potisnjena v nekaj, na kar nisi pripravljena, je to znak, da moraš prisluhniti sebi in svojim mejam ter se v skladu s tem tudi odločiti, ali želiš ta odnos nadaljevati ali ne. Pravi fant bo znal počakati in spoštovati tvoj tempo.
Vprašaj se, kaj točno si želiš v tem trenutku. Je to zveza, prijateljstvo, ali samo čas, da tega fanta spoznaš bolje? Razmisli tudi, kako se počutiš glede mnenja staršev, ti to predstavlja kot neko oviro ali kot nekaj, kar ti da dodatno možnost za razmislek? Starši zaradi svojih izkušenj včasih vidijo stvari, ki jih mi zaradi zaljubljenosti težje opazimo. Njihovo mnenje je lahko zahtevno sprejeti, a pogosto izhaja iz želje, da bi te zaščitili. Na koncu pa si ti tista, ki boš najbolje začutila, kaj je prav zate.
Kot ti je že odpisala punca Ema pred mano - če začutiš, da on od tebe pričakuje več, kot si ti sama trenutno želiš, je povsem v redu, da mu to poveš in rečeš ne. Še vedno pa ga lahko poskusiš bolje spoznati in ugotoviš, ali so tvoji dvomi utemeljeni. Pomembno je, da veš, da nikamor ne rabiš hiteti. Vzemi si čas, poslušaj svoje občutke in se odloči šele takrat, ko boš ti pripravljena.
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)