Pocutim se zelo slabo.
Nimam druzine, s starsi se ne razumemo in sta locena. Od druzinskih clanov sem z vsemi odtujena. Nikomur ni mar zame, jaz se pa ne rinem.
Nimam prijateljev. Imela sem eno prijateljico, a odkar ima fanta je name pozabila. Mi tu in tam poslje sms, to je pa tudi vse.
Imam fanta, a z njim nisem srecna. Mislim se ne kregava, a nekaj mi manjka. Pa v nicemer me ne razume.
Pred nekaj leti sem zbolela (hormoni) in se zdravim.
Sem zelo nesrecna v zivljenju in nimam nobene volje za ziveti.
Imam par hobijev, npr hoja v hribe, a se zatakne ker nimam s kom it, vcasih gre fant, a vec kot 2x na mesec noce. Ti hobiji me drzijo pokonci, se jih lotim vecinoma z veseljem in rada imam svoje domace zivali. Poleg vsega, se prenajedam vedno ko sem v res slabem stanju. In sem potem se slabse.
Kaj naj storim? Rada bi si pomagala, a ne bi rada hodila k psihologu al kam drugam. Rada bi imela prijatelje in bila srecna. Tudi starse / druzino bi rada imela, pa ni mozno.
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena MarijaP,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svojo stisko. Verjamem, da je bil že ta korak zate res velik.
Pišeš, da si nesrečna v življenju in nimaš nobene volje. K temu prispevajo različni dejavniki - to, da se ne razumeš z družinskimi člani, da nimaš prijateljev, da si v odnosu s fantom nesrečna. Verjamem, da se počutiš žalostno, brez neke volje in energije za izzive, ki ti jih postavlja življenje. Na drugi strani pa si tudi želiš, da bi bila srečnejša in da bi se tvoji odnosi z drugimi izboljšali. Omenila si tudi, da se takrat, ko se počutiš res slabo prenajedaš, kar situacijo samo še dodatno poslabša. Žal mi je, da si v tem sama in nimaš nikogar, ki bi te skušal razumeti. Ki bi bil pripravljen prisluhniti tvojim stiskam in občutkom ter bi jih sprejel.
Napisala si tudi, da ti hobiji in domače živali pomagajo v slabih trenutkih, saj ti prinašajo veselje. Čeprav bi si želela, da bi bil tudi fant pogosteje udeležen v teh hobijih, sem vesela, da si našla neke aktivnosti, ki ti vsaj malo pomagajo. Spodbujam te, da te aktivnosti še naprej izvajaš, četudi sama. Morda lahko skušaš raziskati, če obstajajo še kakšne druge aktivnosti, ki te osrečujejo in ti dajejo volje za naprej.
Želiš si, da bi bilo bolje - da bi bila srečna, imela prijatelje in družino, ampak si ne želiš iti k psihologu. Glede na stiske, ki si jih opisala, bi ti sama toplo priporočala obisk psihologa. Ker si zaslužiš, da ti nekdo prisluhne, te ne obsoja, ti da občutek, da so tvoja doživljanja resnična. Predstavljam si, da deljenje stisk in doživljanj ni nekaj najbolj enostavnega, vendar verjemi, da so psihologi potrpežljivi in ti dajo čas, da zgradiš na zaupanju in lahko deliš svoje vsebine. Psihološka pomoč te lahko namreč opremi tudi s strategijami za spoprijemanje s stiskami, ki jih navajaš. V kolikor pa tej ideji nasprotuješ, ti predlagam, da si skušaš poiskati neko alternativo, ki bo zate sprejemljiva. Lahko morda poskusiš s kakšnim spletnim svetovanjem (npr. klepetalnica To sem jaz https://www.tosemjaz.net/pogovori-se/) ali telefonskim svetovanjem (npr. TOM telefon). Več o tem si lahko prebereš na https://www.tosemjaz.net/poisci-pomoc/.
Verjamem, da ti je hudo in da si želiš bolj srečno življenje. Lahko si ponosna nase, da si se obrnila na svetovalnico in razkrila del svojega doživljanja. Upam, da boš našla nekoga, ki ti bo pripravljen prisluhniti in da boš vztrajala v aktivnostih, ki te osrečujejo.
Želim ti vse dobro in te lepo pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije