ja... rabm cloveka k mu nebo useen zame... rabm nekoga da ventam svoj lajf... nemorm vec sama ampk nimam nobenga da bi mi pomagu... 13 let mam, moj lajf je zanč, zgledam zanč, u šoli mi gre nauzdol, usi me betrayajo, messy sm, in zarad usga skp se mi se personality uničuje. izginjam. čedalje bol mi je useen. nevem vec ka se dogaja z mano. če zivim mi ni okj, ce spim mi ni okj edina moznost k jo se vidm je samomor,... ucasih k tko razmislam si mislm, da use kar rabm je objem od nekoga k me pozna pa sprejme tako k sm...nevem ce sploh kdo tak se obstaja...
ce si hoce kdo cajt za mene uzet al ka, nvm... moj discord:Alya <3#1157
Hvala
PS: hvala usem vam k pomagate tle na tosemjaz-u. upam da se zavedate kuk lajfou ste rešl <333
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na svetovalnico in si tako iskreno delila svoje doživljanje.
Pišeš, da ne veš, kaj se dogaja s tabo. Da tvoje življenje ni takšno kot bi si želela, kar te uničuje ter da želiš samo nekoga, ki bi te sprejel takšno kot si in mu ne bi bilo vseeno zate. Verjamem, da se počutiš žalostno, obupano, brez smisla in prave energije. Na drugi strani pa tudi razočarano, ker si želiš nekaj tako preprostega - razumevanja, sprejetosti in objem.
Izpostavila si, da včasih kot edino možnost vidiš samomor. Žal mi je, da si v stiski, ki jo opisuješ, povsem sama. Kljub vsemu pa te spodbujam, da si poiščeš nekoga, ki mu lahko zaupaš. Tudi sama si napisala, da si želiš nekoga, ki se mu lahko zaupaš in ki bo izkazal zanimanje. Dobro izhodišče je lahko šolska svetovalna služba. Sicer pa ti priporočam da se obrneš na kakšnega psihologa v tvoji bližini, saj te bo ta brezpogojno sprejemal, ti prisluhnil in pomagal pri iskanju strategij za spoprijemanje s tvojimi stiskami. Prepričana sem, da je lahko to zelo dobro izhodišče za delo na vseh izzivih, ki ti jih prinaša življenje. V primeru hude stiske se lahko vedno obrneš na telefone v stiski (TOM telefon je na voljo vsak dan med 12. in 20. uro na 116 111; telefona Samarijan in Sopotnik pa 24 ur na dan na številki 116 123).
Spodbujam te da razmisliš o aktivnosti, ki jo rada počneš in ti pomaga, da se počutiš vsaj malo bolje. To je lahko ogled filma/serije, poslušanje glasbe, risanje, sprehod, tek ... Pomembno je, da skušaš aktivnost izvajati ne glede na to, da včasih nimaš volje in energije. Prav tako ti predlagam, da si oblikuješ seznam, kamor lahko vpišeš tvoje lastnosti/dejanja, ki te delajo takšno kot si. Edinstveno, dobro in vredno življenja. Vsak večer lahko npr. pred spanjem razmisliš, kaj vse ti je uspelo ali pa katere tvoje dobre lastnosti so bile tisti dan v ospredju (npr. "Opogumila sem se in se obrnila na To sem jaz, kar je že prvi VELIK korak pri reševanju mojih stisk."). Obstaja možnost, da boš imela na začetku nekaj težav, vendar te spodbujam, da pri tem vztrajaš. In da se teh lastnosti/dejanj zavedaš v trenutkih, ko ti bo težko.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro.
Urška Pisar, mag. psihologije
• Bl
Blaž
Hej  imam nekaj idej za zagon motivacije:
- začni poslušat pesmi challeta salleta ( te ti dajo veliko motivaciej ze neprej in so pozitivne
-ne sekirej se za vsake malenkosti npr za fante ki bi npr zajebavali zato ker te je en fanta mal drgač pogledu
-v vsaki stvari poišči vsaj eno pozitivno stvar primer: če dobiš v šoli 1, se boš do popravljanja fejst učila in dobila boljšo oceno
- če vidiš krivico npr v šoli ko dajo sošolcu  boljšo oceno kot teb čeprav je manj znal, ne se zdej takoj razburjat rajš si reč sej bom pa js boljša
- al pa ko te šimfajo- za vsako rit palca raste sej jih bo že enkrat karma
lp
• lo
lost girl
hvala za vse odgovore :)