Dan,
v sredo sem dobil 3 pri zgodovini saj se nisem naspal in sem vse pomešal. Moja družina ni navajena tega ker sem odličen učenec. Vsi me ignorirajo in me nobeden več ne spodbuja. Sem v najtežji fazi, ker sem se na smučanju poškodoval roko in sem takrat imel ocenjevanja. Kaj naj naredim da mi družina oprosti.
LP, hvala vam
Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen!
Iz tvojega sporočila sem razbrala, da te družina ignorira, ker si prejel oceno 3 in bi si želel, da bi te spodbujali ter ti oprostili. Sem te prav razumela?
Morda je ocena 3 zanje res šok, ker tega niso vajeni, a ocena 3 vseeno pomeni dobro znanje. Če z njo nisi zadovoljen, se pogovori z učiteljem predmeta in se poskušaj dogovoriti za popravljanje. Prav tako je pomembno, da se z učitelji pogovoriš glede ocenjevanj, ki si jih zamudil zaradi poškodbe in se dogovoriš, kdaj lahko pridobiš ocene.
Bi lahko družinskim članom povedal, kako se v tej situaciji počutiš ter da od njih potrebuješ podporo oz. spodbude? Verjamem, da ti bodo stali ob strani, če boš pokazal, da so ti ocene pomembne ter jih prosil za pomoč.
Vse dobro ti želim,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij