Spoštovani,
že kar nekaj časa si poskušam oblikovati svojo socialno mrežo in najti prijatelje, vendar mi nekako ne uspeva.
Mene zanimajo resne zadeve, kot so izobraževanje, kariera, znanje, osebnostna rast, delo, družina, narava itd. Zelo težko mi je najti prijatelje, ki bi bili malo bolj zreli. Pač ne gre se mi za to, da bi se družila z nekimi ljudmi, ki mi sploh ne bi pasali in ki name ne bi imeli dobrega vpliva.
Zanima me, kje bi lahko našla takšne bolj resne vrstnike.
Lep pozdrav,
Gimnazijka
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najprej želim izpostaviti, da je tvoja želja po povezovanju z ljudmi, ki te razumejo in imajo podobne vrednote, popolnoma razumljiva in občudovanja vredna.
Zavedam se, da je včasih težko najti nekoga, ki bi bil na "isti valovni dolžini," še posebej, če imaš zrele in globoke interese, ki se morda razlikujejo od tistih, ki jih ima večina tvojih vrstnikov. Razumem te, da se želiš družiti z osebami s podobnimi zanimanji in vrednotami, saj je socialni krog, poleg občutka razumljenosti in povezanosti, ključen tudi za naš način razmišljanja in osebno rast.
Eden od načinov, kako lahko najdeš ljudi, s katerimi bi se lažje povezala, je, da se udeležiš dejavnosti, ki te zanimajo. To so lahko krožki, delavnice, seminarji, konference ali celo prostovoljno delo na področjih, ki so ti blizu. Morda preveri Facebook in Instagram profile, ki delijo različne dogodke ali priložnosti, povezane s tematikami, ki te zanimajo. Predlagam ti tudi, da preveriš, kakšne aktivnosti in krožki se dogajajo v tvoji okolici in se vključiš. S tem boš povečala možnosti, da srečaš vrstnike, ki jih zanimajo podobne stvari.
Ne pozabi pa tudi na to, da se prijateljstva pogosto razvijajo postopoma. Lahko se na začetku zdi, da nekdo ni sposoben imeti globljih pogovorov, a ko se bolj sprosti in odpre, se izkaže za odličnega sogovornika. Pomembno je, da ostaneš odprta za različne ljudi in situacije, saj te lahko pogosto pozitivno presenetijo.
Če boš imela še kakšno vprašanje, mi kar piši!
Želim ti veliko sreče :)
Cita Jenko, dipl. biopsihologinja