Ojla men ze ene par mesou po glavi leti sam to da bi mela spoln odnos s punco pac res bi ga rada mela nocm met s tipom pac sam nvm kk bi lah spoznala kksno k bi bla rada u vezi z mano kr js bi ful rada ze enkrt seksala s punco hvl za odgovor
• Ee
Eee
Hej
Meni se dogaja podobno. Pač vseeno bi rada imela fanta in nisem lezbika ampak me zelo mika spolni odnos z punco. Tudi ko gledam pornografijo imam raje ko so punce in nevem neko mi je to zelo všeč in si želim probat s punco
• Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
okej je, če bi rada imela spolne odnose s punco in ti v tem trenutku misel na spolne odnose s fanti ni blizu. Pri spolnih odnosih je pomembno predvsem to, da ne hitiš s to odločitvijo oz. se za to odločiš, ko si pripravljena. Dobro je, da osebo s katero se odločiš za odnos poznaš in ti je z njo varno, udobno, torej, da imaš z njo nek odnos. Razumem željo, da bi rada čim hitreje doživela spolni odnos s punco saj se nam pri teh letih rado mudi :) vendar je pomembno tudi, da si pri tem potrpežljiva ter predvsem pri sebi raziskuješ kaj si želiš in kako si to želiš.
Pri spoznavanju punc, ki te zanimajo se mi zdi pomembna radovednost. Zdi se mi smiselno, da se z njimi spoznavaš postopoma; da vidiš, kako se ujameta, imata morda kake skupne interese, značilnosti ter ali se tudi telesno privlačita. Punce pa lahko spoznavaš povsod okrog sebe :) najboljši občutek lahko dobiš, če se spoznavaš v živo, saj le tako lahko zares začutiš osebo in z njo vzpostaviš nek stik.
Topel pozdrav,
Eva Mulej, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
• Pi
Pikapoka23333
Ja sj js bi tud rada probala s punco kr pac k vidm recimo zenske u modrcu alpa kopalkah alpa kej tazga pol skos razmislam o tem in o seksu s punco