V šoli sm rekla da se bom vrgla čez most kr nism hotla domače naloge in to sm se hecala kr sm se smejala zraven zdej pa vsi mislijo da sem mislala resno ampak js nočem hodit v šolo brezvezna mi je in zdej šola hoče da pride sociala k men domou
• Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najlepša hvala za tvoje vprašanje. Zelo mi je žal, da si se znašla v tej situaciji, bi pa želela poudariti, da imajo tvoje izrečene besede vsekakor težo in je prav, da so jih odrasli vzeli resno. Prav je, da odrasli odreagirajo na tvojo izjavo, ki se vsekakor sliši kot grožnja sebi. In prav je, da izjava ni preslišana. In prav je, da odrasli (učitelji, starši) nikakor ne želijo tvegati glede tvoje varnosti. Hkrati želim tudi poudariti, da to nikakor ne pomeni, da te kdo obtožuje ali da mislijo najhujše o tebi.
To pomeni samo, da želijo preveriti, če si v redu. Ti pa seveda sedaj lahko jasno poveš: da nisi mislila resno, da si se hecala, da ne želiš škodovati sebi, da je težava v tem, da… (nisi želela domače naloge, ipd.).
Čemu so torej v šoli odreagirali, tako kot so? Ker morajo preveriti, ali je doma vse v redu in - ali si ti OK. To ni kazen. Zaposleni s Centra za socialno delo bodo opravili pogovor, poslušali bodo tako tebe kot tudi starše.
Imela boš možnost, da pojasniš, da nisi mislila resno. Razloži torej, da si se šalila. In verjetno si se sedaj tudi naučila, da ni bila ravno dobra šala. Povej resnico. Tisto, kar čutiš in misliš.
Če te karkoli res teži v zvezi s šolo, če se počutiš pod pritiskom zaradi šole ali odnosov v razredu — pa seveda lahko tudi poveš. Nisi sama v tem.
Odrasli so tu, da ti lahko pri soočanju s pritiski nudijo podporo in oporo.
Upam, da boš nastalo situacijo razrešila čim bolj uspešno.
Vse dobro želim,
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja